Fwd: Ερώτηση!

DJ Art djart at linux.gr
Sat Nov 3 02:45:01 EET 2001

> Etsi genika den ime arnhtikos sthn allagh ths
> morfhs toy
>-periodikoy, ektos an kapios allos exi ena sobaro epixirima peri ths
>akatallhlothtos
>-ths neas morfhs.

Εγώ θα έλεγα ότι ο σύλλογος λίγο πολύ δεν θα έπρεπε να πολυανακατευτεί
σε αυτό. Δηλαδή, εντάξει, μπορούμε να πούμε την άποψή μας πάνω σε αυτό,
αλλά από εκεί και πέρα, αν οι αρχισυντάκτες βολεύονται αλλιώς, δικό
τους "project" είναι, δικός τους ο χρόνος που αφιερώνουν για να βγεί
κάτι καλό. εεε, ας πράξουν όπως τους βολεύει, τους διεκολύνει και τους
αρέσει καλύτερα.

όπως είπα και στο άλλο mail, η προσωπική μου άποψη είναι κατά αυτής της
αλλαγής. Αν θές να φτιάξεις κάτι δυναμικό, πρέπει όντως να έχεις
πράγματα που αλλάζουνε αστραπιαία. Εδώ καλά καλά μετά δυσκολίας
μαζεύονται 5 άρθρα στους 2 μήνες.
 Το να φτιάξεις ένα τύπου-slashdot (με δυναμικά στοιχεία, PHP και
βάσεις δεδομένων) site που θα ανανεώνεται όποτε θυμάται, θα δείχνει μια
εικόνα εντελώς "στατική", χειρότερη κι από αυτήν που υπάρχει τώρα.

Το magaz έτσι όπως είναι τώρα, παρόλο που θα φανεί "περίεργο", έχει
κάτι να πεί και κάτι να δείξει. Έχει 30+ τεύχη και μια ΧΥΖ δεδομένη
τεχνογνωσία πάνω σε συγκεκριμένα θέματα. Πιστεύω θέλει λίγο περισσότερη
οργάνωση (εκτυπώσιμη μορφή, αναζήτηση, κατηγοριοποίηση κλπ) και λίγη
περισσότερη κινητικότητα από πλευράς αρθογράφων. Αυτήν την στιγμή,
ακόμα κι έτσι να μείνει, δεν θα πειράξει και πολύ. Δεν είναι άπειρα τα
άρθρα, είναι μετρημένα και είναι *εκεί πέρα*, φαίνονται μέσα σε μια
σελίδα. Δεν είναι χαμένα σε κάποιο παρακλάδι μιας βάσης δεδομένων.

Και επιτέλους! Καλό θα ήτανε το magaz να αρχίσει σιγά σιγά να σκέφτεται
τη λύση DocBook. Το LinuxDoc καλό μεν, χρυσό κι ωραίο, αλλά έχει
"σκουριάσει" αρκετά.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering