peri magaz

DJ Art djart at linux.gr
Sat Oct 27 17:25:01 EEST 2001

Tsagatakis Giannis wrote:

> An den iparksei loipon kanenas allos ethelontis mexri tin Deytera, tha
> peraso apo ton Vaggeli gia ta peraitero. Elpizo na statho eks isu ikanos me
> tus prokataoxus.
>
> Se periptosi pu thelei na analavei kanenas allos as to pei tora.

Επειδή ζητήσατε την άποψη του ΔΣ, η δική μου άποψη είναι η εξής:

να δημιουργηθούν "teams" και ομάδες εργασιών. Δηλαδή, ας είστε και εσύ
και ο Αποστολάκης αρχισυντάκτες. Ο ένας να βοηθάει τον άλλο. Αν κάποιος
μετά από χρόνια τα παρατήσει γιατί δεν προλαβαίνει, θα γνωρίζει και ο
2ος πως λειτουργούν τα πράγματα, ώστε να μην μείνει ξεκρέμαστο μέχρι να
βρεθεί ο αντικαταστάτης.

Γενικά, είμαστε πολλά άτομα και λίγοι αυτοί που ασχολούνται με κάτι. Ένα
πρώτο βήμα θα ήταν όπου υπάρχει "ένας" που κάνει μια δουλειά, να γίνουν
2. (είναι κάτι σαν κι αυτό που είχε προτείνει ο Μπόλης, δηλαδή οι admins
να συγκεντρωθούν και να γραφτεί documentation για το τι έχει γίνει κλπ).

απλό backup, δηλαδή :-)