installfest TEI PIRAEUS (fwd)

Theofilos theofilos at mycosmos.gr
Thu Oct 25 13:55:01 EEST 2001

 Λοιπόν η συνενόηση με δυο καθηγητές (ο ένας μέλος του συμβουλίου τμήματος
Η/Υ/Σ) έγινε και ενδιαφέρονται και οι δυο για ενεργό δράση, προφανώς μέσα
από την οργανωτική επιτροπή. Επίσης μεγάλο είναι το ενδιαφέρον πολλών
καθηγητών για ομιλίες κλπ... Επίσης αύριο έχω σκοπό να μιλήσω και με τον
προιστάμενο του τμήματος μου, οπότε θα ξέρουμε για μια ακόμα σίγουρη και
σημαντική συμμετοχή. Για την οργανωτική επιτροπή, νομίζω πως ο αριθμός θα
πρέπει να περιοριστεί στους 5-6, και να αποτελείται από καθηγητές(η),
σπουδαστές(η), και μέλη του συλλόγου σας (HELLUG).
 Νομίζω πως μπορούμε πλέον να κανονίσουμε ραντεβουδάκι, για να ξεκινήσουν οι
διαδικασίες, και ... καλό μας κουράγιο!

Παπαπαναγιώτου Θεόφιλος
theofilos at mycosmos.gr
Εργαστήριο Λειτουργικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά
τηλ. 5381306