installfest TEI PIRAEUS (fwd)

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Tue Oct 23 23:15:02 EEST 2001

Parapembo epishs sto mail toy Theofilou Papapanagiotoy. Ine kai aftos sta
TEI Peiraia kai syzhthsame peri installfest kata thn diarkia toy synedrioy
toy Dilima. Arketoi prosferontai apo ta TEI gia na syndiorganosoyme thn
ekdhlosh. Apo to mail toy exi dilosi oti den 8eloyn xorhogoys. Mas pirazi?
Ego nomizo oxi. An exoyn oreksi na kapsoyn CD monoi toys OK. Epishs h
organotikh epitropi mpori na ine mikth kai na exei kai meli apo ta TEI.
Epishs moy ipe oti mporoyn na er8oyn kai san egkatastates. Etsi, mexri to
Sabbato as to taktopiisoyn an boroyn o Nikos Apostolakhs kai o Apostolos
Kefalas me ta ypoloipa pedia toy Theofiloy, giati opos kseri kai o Nikos
mexri to Sabbato exoyme (to DS) se ekkremothta synantish me to DS ths FEK.

Poly goystaro poy pane kala ta pragmata....

K. Tsakaloglou

---- mail Papapanagiotoy -------

Καλημέρα,
    Ονομάζομαι Παπαπαναγιώτου Θεόφιλος κι εργάζομαι στο εργαστήριο
λειτουργικών συστημάτων του ΤΕΙ Πειραιά. Επίσης ως σπουδαστής του ιδρύματος
είμαι εκλεγμένος εκπρόσωπος των σπουδαστών στο συμβούλιο του τμήματος Η/Υ
Συστημάτων. Με μεγάλη χαρά παρακολουθώ το ενδιαφέρον πολλών ατόμων σε αυτή
την λίστα για την εν λόγω εκδήλωση.
    Το τμήμα Η/Υ συστημάτων, εδώ και καιρό χρησιμοποιεί ως βάση αρκετών
μαθημάτων προγραμματισμού, το λειτουργικό σύστημα Linux και τα
προγραμματιστικά εργαλεία του. Η ανταπόκριση των σπουδαστών σε αυτή την -αν
μπορεί να χαρακτηριστεί- προπαγάνδα, είναι μεγάλη, γεγονός θετικό, στα
πλαίσια της απαλαγής του τμήματος από την υποστήριξη εταιρικών
συμφερόντων/επιρροών, αλλά και της διάδοσης του αγαπημένου σε όλους μας
Linux.
    Η διάθεση συνεργασίας σε κάποια σχετική με το Linux εκδήλωση, είναι
αυτονόητη, από πλευράς σπουδαστών, καθηγητών και προσωπικού εργαστηρίων.
Επίσης θα ήθελα να γίνει γνωστό πως επιτάσσεται να απαντήσουμε στα
χρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε. ανούσια σεμινάρια, με InstallFests και άλλες
εκδηλώσεις, ελεύθερες από χορηγίες και χρηματοδοτήσεις, με το κύρος που
διακατέχει τους χρήστες αυτού του ελεύθερου -νυν και αει- Λ.Σ.
    Παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιαδήποτε βοήθεια
χρειαστείτε σε οργανωτικά θέματα, και όχι μόνο.
Φιλικά,
Παπαπαναγιώτου Θεόφιλος
theofilos at mycosmos.gr