installfest TEI PIRAEUS

DJ Art djart at linux.gr
Tue Oct 23 15:34:01 EEST 2001

On Tuesday 23 October 2001 10:01, Nick Apostolakis wrote:
> ti egine vre paidia?
> den vlepw kinisi....
> apostoli giati den mas les an yparxei xwros-ypodomes-ktl
> kai eseis oi ypoloipoi giati den mas lete an thelete na kanete
> omilies i/kai egatastaseis?
> me tetoia diathesi tha kanoume installfest?
> thelei poly treksimo i ypothesi.....
>
> gia organwtheite

Λοιπόν, όπως είπε και ο πρόεδρος και εσύ, το πρώτο πράγμα που πρέπει να
συγκροτηθεί είναι η οργανωτική επιτροπή. Από εκεί και πέρα η επιτροπή
θα μαζέψει τους ομιλητές και τους εγκαταστάτες.

Βέβαια, μπορεί λίγο να αλλάξει αυτό το σκηνικό. Στη συγκεκριμένη
περίπτωση κι εγώ δεν βλέπω πολύ κινητικότητα, άρα όποιος έχει τη
διάθεση να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο, ας το δηλώσει. (θα κάνω μια
σούμα στο τέλος με αυτούς που είπαν ότι θα βοηθήσουν).

όσο για την ημερομηνία, εγώ προτείνω να είναι κάπου μέσα στο Δεκέμβρη.
Μπορεί να μην είναι το Σάββατο που κλείνουν τα σχολεία, αλλά αν δεν το
κάνουμε Δεκέμβρη, μέσα στον Ιανουάρη ξεχάστε το, αρχίζουν εξεταστικές,
ξεγράψτε επίσης και το Φεβρουάρη γιατί φέτος οι σχολές που πέρυσι είχαν
καταλήψεις έχουν 2 εβδομάδες παράταταση. Άρα ή θα γίνει τώρα ή θα γίνει
το Μάρτιο. Κι επειδή κάπου χώνεται κι η Comdex (κάτι τέτοιο είχαμε στο
μυαλό μας), ή τώρα ή ποτέ. Άλλωστε, ο Αποστόλης είπε να μην του πούμε
του ανθρώπου να το κάνουμε το Πάσχα, να γίνει σύντομα.

Επειδή βλέπω ότι αγχωθήκατε ήδη με τα περιοδικά, σας αποδεσμεύω, εγώ
και πάλι θα είμαι στην οργανωτική επιτροπή και πάλι θα αναλάβω το
λιγότερο να στείλω τα δελτία Τύπου. Άρα με το που θα γίνει σαφές πότε
θα το κάνουμε το fest και τί θα περιλαμβάνει το πρόγραμμα (αν θα έχει
ομιλίες, αν θα πρέπει να γίνουν προεγγραφές, αν θα ανοίξουμε ξανά το
site για τις εγγραφές και όλες τις λοιπές λεπτομέρειες), μέσα σε μισή
ώρα θα έχουν φύγει τα mail προς τα περιοδικά, τα portals, τις
εφημερίδες και .... το LinuxJournal ;-> (ναι και πέρυσι είχαμε στείλει
εκεί, απλά για εντυπωσιασμό. Δεν έμαθα ποτέ αν έγραψε κάτι σχετικό :)

Από κει και πέρα. Εγώ βλέπω ήδη τον 1ο πονοκέφαλο της οργανωτικής
επιτροπής. Τα CDs. Διανομή ?? Θα δώσουμε ?? :)

###
Τέλος, αυτοί που μέχρι στιγμής φαίνεται πως έχουν τη διάθεση να
βοηθήσουν είναι οι:

όλο το ΔΣ
Νικόλαος και Απόστολος Κεφάλας
Νικ. Αποστολάκης
Τοπογλίδης

(Ο Τσαγκατάκης δεν είναι σίγουρος)

είμαστε λίγοι. 9 άτομα. Θέλουμε κι άλλους. Άλλοι 10 για αρχή θα ήταν
καλά.

hands in the air  :-)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering