Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

DJ Art djart at linux.gr
Tue Oct 23 00:12:01 EEST 2001

On Monday 22 October 2001 16:37, George Tsimaras wrote:

> ara prepi na diavasi.

σωστός! :-)

> i matheni monos tou me ta archives ,i plironi to "x" "ram"
> -university na tou mathi, that's life.

συμφωνώ!

> i pliroforiki einai ekseretika diskolo thema,

ψιλο-διαφωνώ. Δεν είναι πατάτες και μπακαλική, αλλά δεν είναι και ότι
πιο πολυσύνθετο έχει δεί ο άνθρωπος στη ζωή του (ΙΜΗΟ) :-)

Αν το αναδιατύπωνα, σίγουρα δεν θα χρησιμοποιούσα τη λέξη "εξαιρετικά".
Θα την έσβηνα και θα άφηνα την υπόλοιπη πρόταση ως έχει ....

> apo ekei kai pera mpori na agorasi vivlia, kai pistevo oti einai poli
> themito o sillogos na protini vivlia oso kai ean akousti "ipopto",

Δεν ακούγεται ύποπτο, αλλά κάτι μου λέει πως και πάλι θα φαγωθούμε
μεταξύ μας. Τέλος πάντων. Είναι μια ιδέα που μου αρέσει αρχικά (μπορεί
να αλλάξω γνώμη, βέβαια :)

> auto pou proteina einai na xrisimopoieithi to ram gia miosi tou
> kostous, stin teliki kapoios kapou tha ta piasi kai sinithos autos
> tha einai to megalitero psari tis piatsas.

Αυτό που θα μου άρεσε να γίνει, είναι ΙΜΗΟ ένα *καθαρά* εντελώς τεχνικό
περιοδικό. Να μην έχει νέα, χαζομαρίτσες και παρουσιάσεις, να έχει 50
σελίδες τελείως τεχνικά άρθρα που οι αρθογράφοι θα γράφουν (με αίμα ;)
την απόλυτη εμπειρία που έχουν αποκτήσει από την διατριβή τους με
κάποιο θέμα. Αυτό θα ήταν το απόλυτο.

Η αλήθεια είναι πως αυτό το περίμενα από ένα εχεμ, ελληνικό περιοδικό
που βγήκε πρόσφατα (έκλεισε χρόνο :) και το οποίο με απογοήτευσε ως ένα
σημείο τολμώ να πώ. Βέβαια, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Περιθώρια
βελτίωσης πάντα υπάρχουν και θα υπάρχουν.

(επ, δεν είπα όνομα, δεν είπα όνομα!!! Δεν απευθύνθηκα σε κανέναν, είπα
την ταπεινή μου άποψη. Δεν ξέρω τίποτα. όποιος κατάλαβε κατάλαβε :-)

> to ram einai idi full me user-guides,

διαφωνώ. Φτάνεις εκεί που λέει "Συμβουλές", αλλά ακόμα κι εκεί αν
διαβάσεις π.χ. για το Outlook, περισσότερο το παρουσιάζουν και
αναφέρουν τα χαρακτηριστικά του, παρά εξηγούν το πώς ακριβώς θα κάνεις
κάτι.

> einai prosopiki apopsi oti o
> kosmos theli kai ligo ousia,

συμφωνώ. Έχουμε πήξει στη θεωρία.

> o thanasis isos na diafoni

Δεν διαφωνώ για το "πώς θα έπρεπε να είναι". Μαζί σου! ο κόσμος θέλει
τεχνικά άρθρα. Απλά κάνω την παρατήρηση του τί ισχύει σήμερα και μετά
βγάζω το συμπέρασμα ότι το Ram π.χ. δεν θα άλλαζε πρόσωπο έτσι ξαφνικά.
Αυτή είναι η "αίσθηση" που έχω.

> kai mpori stin poria
> na fani
> oti exei dikio.

ε, μόνο εσύ να είσαι παντογνώστης και όμορφος ?? ;-)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering