Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

N. P. pattakosn at yahoo.com
Mon Oct 22 13:32:01 EEST 2001

> Den ksero alla arxizo kai provlimatizomai. Theoroume san sillogos oti gia na
> valei kapoios aplos xristis Linux prepei na einai apofoitos panepistimiou, na
> exei diavasei ton Tannenbaum kai na asxoleitai me Neuronika Diktia? An einai
> etsi tote tha mporousame na valoume eksetaseis eisagogis gia na eggrapsoume
> kaunourgia meli sto syllogo. An theoroume oti to Linux einai mono gia tin
> epistimoniki koinotita tote isos den exei noima na prospathoume na to
> diadosoume stous ypoloipous xristes alla mporoume na ginoume ena klisto club
> [...]

Ontas enas aplos xrhsths pou prospa8ei na ma8ei linux,nomizo oti to pragma
einai aplo.To linux einai mia enallaktikh lush anti ton windows, pollh kaluterh
apo auta,alla 8elei na asxoleisai mazi tou.Oso kai na goustaro to linux,de 8a
balo to 8eio mou pou de mporei na brei pos na katebasei arxeia apo to
audiogalaxy na exei linux or sto mhxanhma ths aderfhs mou.Otan sthneis to
mhxanhma sou monos sou(de ksero na poulane etoima mhxanhmata me proegatesthmeno
linux) tote ousiastika to paizeis mini-administrator kai auto den einai
eukolo(opos kserete polloi edo pera kalutera apo mena).Me liga logia, to linux
einai gia osous goustaroun thn enasxolhsh me h/u IMHO.An uphrxe uposthriksh apo
ta magazia(pc me linux kai oxi win) tote isos na dieurunotan to target
group,alla kai pali de ksero giati to command prompt stous perissoterous
moiazei san eksofulo apo album tou ozzy osbourne...

N.P.