Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

george tsimaras tsimarg9 at cs.man.ac.uk
Wed Oct 17 19:04:00 EEST 2001

DJ Art wrote:

> On Tuesday 16 October 2001 19:08, George Tsimaras wrote:
>

> Akribws!!! Einai megalh magkia na eisai ekei mesa kai na kaneis to
> "xabale" soy.

allo xabales allo enimerosi/ekpaideusi, alla kai pali einai kati pou den
me afora,opoios theli paei.

> ta endiaferonta "sas" ("mas") ??? Gia <<poious>> milas ???

gia tous anthropous apo to sillogo pou pigenoun se ekthesis.

> Kaneis to idio kai to idio la8os. Plaka plaka, exeis diabasei auta poy
> exei pei o idios o Dhmou ?? Tou th "spaei" h olh katastash giati > > prepei
> na katsei na diabasei. Koinws, den prokeitai na to kanei pote.

o sillogos ksekatharizi oti steketai se advisory rolo kai mono,
ksekatharizi oti xoris diavasma linux den paizei,ean auta den
ginoun apodekta ta mazeui kai feugi.

> E twra, kanoume h den kanoume sobarh syzhthsh ?? To erikses to epipedo
> teleiws katw. Ti na sou apanthsw ?? Den exei nohma.

eriksa to epipedo epeidi sou eipa ti kanei ena apo ta korifaia tmimata
proothisis (marketing) ston planiti ?

> Thn opoia ksanalew exei apokyrhksei o Dhmou. Pes tou oti 8es, ektos > > apo
> to na diabasei. To diabasma gia auton einai ena 8ema teleiwmeno.

ego aplos pistevo oti den exei gnostous apo ton unix world kai
den exei tin ikanotita na vrei monos tou tous pointers to the correct
info i ean tous vriski tote den tous katanoi, opos kai polloi apo
tous anagnostes tou.
ean erxotan se mia sinantisi pistevo oti tha allazan oi apopsis tou gia
to linux. ostoso gia na lavoun oloi apo auto kalitera tha itan na
ginotan auto to frontistirio en eidh dimosieuseos apo to ram.

> ->ricudis plironetai
>
> apo poion ??

apo to ram fisika, sto opoio o sillogos tha ipodiksi ti prepei na kanei
oste na erthi se epafi me empeirous admin (kai na tous plirosi veveos
veveos)

> telika, pali 8a mpleskoyme ta lefta sthn ypo8esh ?? Den mas blepw
> ka8olou kala.
> Den to briskw ka8olou kalh idea.

aplos epikroto tin apopsi tou soldatou.

> Den grafoyn oi "programmatistarades" ekei. Grafoyn oi "syggrafeis".
> Ksanalew, den einai texniko periodiko. Den didaskei. Enhmerwnei ki an
> 8es to psaxneis monos sou, kapoy alloy ....

nomizo oti auto prepei na allaksi. kapote otan to ram itan
"periothoriako" (== teuxos 1) tote egrafan ekei panepistimiakoi.
kai oi tipoi "egrafan".

> Ksereis ti me kanei na lypamai emena ?? 8es na arxisei o syllogos na
> "didaskei" olon ton kosmo kai den aneferes oute mia fora th leksh
> magaz. Giati na ginei "kapitalistika" kai na mhn ginei "free" ??? H
> gnwsh sthn Ellada, an den to exeis hdh parei prefa, einai tzampa.

giati o admin doulepse,emathe,morfothike,kopiase, prepei i gnosi tou na
anadexthi kai na plirothi apo to sistima ef'oson apodiksi oti einai
kaliteri. kai tha to apodiksi ean to koino kataferi na kanei kalitera
tin douleia tou me auta pou tou lei.

ta frontistiria stin ellada den einai katholou tsampa, ase
pou auta pou kseroun na se kanoun na perasis kanoun kai politikes
diakrisis ektos ton oikonomikon.

> Sthn Amerikh kai sthn Agglia, plhrwnete didaktra, alla edw einai
> entelws tzampa. Mpainobgaineis apo opoio panepisthmio 8es. Den kserw > > an
> soy leei kati auto.

oxi,tipota, pote kai pouthena den einai tsampa.

> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
> Studying Electrical & Computer Engineering
> @ Univ. of Patras, Greece

giorgos tsimaras