Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

George Tsimaras tsimarg9 at cs.man.ac.uk
Wed Oct 17 00:33:43 EEST 2001

hello all

>μίλησα για Comdex και μιλάς για ανενεργία.

>Αντί να αρχίσετε όλοι τα postings εδώ μέσα του στύλ "ΝΑΙ! Θέλω κι εγώ
>να βοηθήσω, τί μπορώ να κάνω ????", μέχρι τώρα αποφεύγετε επεισοδιακά
>ακόμα και να το σχολιάσετε.

i comdex einai panigiri kai emporiki ekthesi b2c, ekei pane manager
gia na poulisoun kai na agorasoun kai genikos business relations.
den pane oute gia na mathoun oute gia na enimerothoun.
kala kanoun kai pane alla kamia sxesi me ekpaideutiki diadikasia
den exei. kala kaneis kai pas kai esi kai o sillogos
mono pou ta endiaferonta mas einai diaforetika.

ean thes xrimatiki voithia i pc ok alla prosopika den ksanampleko
me i.t. tipous/neoellin emporos, osa kai na mou dosis.

>εγώ ξέρω πως για να αλλάξεις μια κατάσταση, ξεκινάς από τη ρίζα του
>"κακού". Κοινώς, τώρα που τελείωσε η εξεταστική πρέπει κάτι να κάνουμε
>με εκείνο το linux+government.

>Το να βάλει ο Δήμου και ο κάθε web-surfer Linux, εμένα τουλάχιστον δεν
>μου λέει τίποτα.

mia lisi einai i efarmogi linux sta sxolia kai stin dimosia diikisi.
alli simpliromatiki einai i ep'amoivi metafora ton periexomenwn
twn archives meso tou ram sto euri koino.

veveos kai se emena den lei tipota to na vali linux o web-surfer.
ean o dimou omos eksigisi stous anagnostes tou pos emathe
meso ton tutorials pou tha tou grapsoun oi opoioi admin kai pos
(epitelous) emathe na xrisimopoioi to linuxdoc.org tote mia gnosti mas
lista tha glitosi apo polles ilithies erotisis.

i microsoft hellas akrivos auto kanei, vazi ton dimou na milai gia windows
kai ton xrisimopoiei (giati einai kalos siggrafeas) gia na pernai lisis
stous anagnostes tou. giati nomizis oti o dimou perni(eperne ?,dunno)
kat'euthian support apo ton dieuthinti tis microsoft hellas ?

kamia diafimisi den einai kaki. prepei na ginetai apo ton sillogo omos.
kai malista apo ta kalitera kai palaiotera meli tou. gi auto den ta
grafo ego. giati iparxoun polli pio empiroi admin apo emena pou exoun
hands-on info pou ego den exo.

όχι, χρησιμοποιείται υποθετικά και μόνο. Δεν είπα να μην στείλουμε
τίποτα, είπα απλά την αντίθετη άποψη με παραπάνω (ως συνήθως)
επιχειρήματα.

Και κάποιος εδώ θα μπορούσε να πεί: "ρε αδερφέ τόσο κόπο που έκανες για
να γράψεις το e-mail, θα την είχες στείλει τη ρημάδα την επιστολή και
δεν θα πρηζόμασταν".

Το thread αυτό που ξεκίνησε και ειδικά το δικό σου post είναι τροφή για
έναν διάλογο ο οποίος θα βοηθήσει να ξεκαθαρίσουμε ακόμα περισσότερο τί
"θέλει" ο σύλλογος, που αποσκοπεί και πώς μπορεί να γίνει αυτό.

ennow oti olo protasis kano kai kamia protovoulia, tha mou epitrepsis
omos dioti eimai ligo misanthropos. apo ekei kai pera o dialogos einai kati
to sevasto, tha diapistosis pantos oti den exoume antithetes apopsis aplos
ego katalaveno pos doulevoun oi efimerides kai auto giati exo doulepsi se mia.

>Διψάνε για γνώση οι αναγνώστες της στήλης του Δήμου ?? Σοβαρά ??

kai omos

>όποιος διψάει για γνώση, αν μη τι άλλο δεν την περιμένει από το Αγιο
>Πνεύμα σαν επιφοίτηση, ανοίγει τις πηγές και αρχίζει να διαβάζει.

den eixan oloi tin dianoitiki ikanotita/epimoni
na perasoun se mia apo tis ligostes thesis tou ceid opou eulavika
kleismeni vrisketai i gnosi ston elliniko xoro. oi piges,
diladi ta .pdf tou ceid, ean kaneis mia gira stous server tou
panepistimiou sou, tha diapistosis oti einai password protected.

to oti den exo prosvasi eno ta plirono ego me tous forous mou
einai kati pou dixni tin piotita tou politikou mas katestimenou.(<0)

Επίσης, θεωρείς δεδομένο ότι ο Δήμου, ένας δημοσιογράφος με πολυετή
εμπειρία, θα κάνει στην "μπάντα" και όλο το βήμα θα είναι δικό σου. Ε,
εγώ θα ήμουν περισσότερο επιφυλακτικός και μάλιστα, πιστεύω ότι αν
φτάσουμε σε τέτοιο κανάλι επικοινωνίας, όχι απλά θα κριθούμε, αλλά θα
περάσουμε από 40 κύματα.

gia emena exei kanei. einai diallaktikos tipos alla theli na
min tou tin peis giati tha antidrasi opos kathe allos anthropos
dexomenos epithesi apo aprosopo meso epikoinonias : asxima.

apo ekei kai pera einai sto xeri tou unix admin/apofoitou panepistimiou
na apodeiksi oti to unix perivallon kathos kai i genikoteri epistimi
ipologiston: knuth,stevens,patterson klp. kseroun 5 pragmata pano
apo tin microsoft.

Και θα κάνω από τώρα μια μαντεψιά για την κατάληξη όλης αυτής της
ιστορίας. Είναι προφανές ότι ο Δήμου είχε δίκιο σε όσα έλεγε αφού αν
δεν βγαίναμε εμείς οι δεινοί προγραμματιστές από τα μποντρούμια μας να
του το στήσουμε το μηχάνημα, μόνος του δεν θα το έστηνε ποτέ. Νομίζεις
ότι δεν θα το επισημάνει αυτό στο "κοινό του" ?? Ίσως τον έχετε για
πολύ άσχετο, ε απλά κάνετε λάθος.

ean kai leo ean, stin pei etsi aplos tha deiksi to poso ilithios einai
kai tipota parapano. dagkonis to xeri pou pai na se taisi ?
i oli leksi "tutorial" proipotheti tin oli diathesi gia anagnosi/morfosi.
ean kati tetoio den iparxi apo tin pleura tou dimou i tou anagnostikou
koinou tou ram tote tha proteina kai ego me tin seira mou na mazeoume
ta mpogalakia mas kai na feugoume.

> [...]

>προσωπικά να του κάνεις φροντιστήριο, πάλι τον υποτιμάς. Έχει πεί
>ανοιχτά ότι θέλει ένα OS που να μην χρειάζεται να μάθει τίποτα για
>αυτό. Έχει πεί ανοιχτά ότι του τη σπάει να διαβάζει και να μαθαίνει
>πράγματα.

>Επίσης, ακόμα και στην περίπτωση όπου τον μεταπείσεις τελείως και τον
>κάνεις σχετικό, θα επαναλάβω: είναι ο χειρότερος τρόπος να διδάξεις
>άσχετους, αφού δεν είμαστε Tech Support και κατά βάθος το κάναμε για
>εντυπωσιασμό. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνουμε *ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ* τεχνικοί και
>να "διδάξουμε" και την υπόλοιπη λαοθάλασσα ασχέτων.

edo mpenoume sto vasiko mperdema pou exeis kanei gia auta pou egrapsa:
milame gia siggrafi epistimonikon tutorial, pou tha proerxontai apo to lgu-faq
i ta archives i ta panepistimia, pou tha dimosieutoun sto ram ,
tha ta diavasi o dimou kai meta tha milai gia linux anti gia windows.

ksanaleo oti tha to ekana kai ego alla iparxoun polli kaliteroi apo emena
gia na to kanoun kathos kai prepei na einai documents pou na akolouthoun tin
grammi tou silogou (mi kerdoskopiki / mi dixastiki/ekpaideutiki)

episis ta parapano atoma einai epaggelmaties me peira pou o logos tous
exei kiros kai mporoun na anoiksoun kanali sinergasias ep'amoivi.

ricudis grafi manual pou dimosieutai ->ricudis plironetai
-> dimou diavazi manual  -> dimou milai gia linux
-> pollis kosmos matheni me 1500 draxmes
(price change maybe-lipo kairo apo ellada)

milame gia kapitalistiki sinergasia kathara, to pou eides to prosopiko
support akomi den to katalava. min sigxeis ta mail mou me allon. pou
veveos exoun to dikaioma na pane na voithisoun kai safos tous epikroto,
den ipoxreono esena na pas omos. kai gia na eimaste complete ton soldato tha
ton plirona apo tin tsepi mou giati ean tin kanei autin tin magia
kerdizoume oloi sto poli makroprothesmo mellon.

gia tin akrivia milame gia course 2 xronon kai vale. toso perni ean diavazis
entatika 7-8 ores tin mera.

ksanaleo se kamia periptosi se prosopiko epipedo, pantote diamesou tou ram
oti gini, ean gini kai epi pliromi.

>Και τέλος, θές να διδάξουμε άσχετους ?? Θα κερδίσουμε κάτι από αυτό ?

i anaptiksi tou kladou kathos kai i eisxorisi
tis texnologias se diaforous tomeis  einai kati pou apaitei enimeromena
stelexi/katanalotes oste na drasoun os driving force.

>Αυτό είναι διαφορετικό. Άλλο αυτό. Πάω πάσο. Εγώ, αν δεν το έχεις ήδη
>καταλάβει μέχρι τώρα, απλά προσπαθώ να σας δώσω να καταλάβετε ότι δεν
>έχετε θέσει τον στόχο. Μου λές να διδάξουμε άσχετους. Μετά μου λές για
>δημόσιες σχέσεις. Τώρα μου λές για διαφήμιση των sites. Ε, αποφασίστε
>τί από όλα αυτά θέλουμε για να δούμε την υλοποίηση.

ksanaleo oti kanenas den piezi kanenan na pai se kanenos to spiti.
ean pai kalo tha einai. omos oxi den einai grammi tou sillogou kai
poli perissotero tis listas. to na dianimi mazika gnosi i lista kai
o sillogos pistevo oti einai "ithika-patriotika" ipoxreosi apo tin stigmi pou
,gnomi mou einai, oti einai oi monoi pou kseroun.

mesa sta keimena pou tha graftoun tha anaferontai, euelpisto, kai ta sites
kathos kai analitika o tropos xrisis tous.

>Κάτσε, κάτσε. Γιατί μέσα στα Ceid, ntua κλπ θές να πείς ότι όλοι
>"σχίζονται" για το Linux ?? Το 90% ούτε καν γνωρίζει την ύπαρξή του.

>Τώρα μην πάω και σου φέρω τα MSDN licenses και στοιχεία για το πόσα
>μηχανήματα τρέχουν Windows και πόσα τρέχουν Linux, γιατί δεν θα σου
>αρέσει καθόλου αυτό που θα δείς.

den pistevis oti prepei i dinami pou iparxi mesa stin lgu+archives
na diadothi ligo oste na min iparxi auti i katastasi ?
pos tha dosi to ceid ston protoeti linux ean den to exei ksanadei.
edo to kanoun se ena eksamino mono pou exoun poli megaliteri epafi me
tin texnologia logo oikonomikwn dinatotitwn.

ara mallon ean to 50% tou ram anaferotan se linux tote tha itan allios
ta pragmata.

>Ο Ρικούδης νομίζω έχει να γευτεί καλύτερα πράγματα από τη ζωή από το να
>κάθεται να διδάσκει "άσχετους".

safes, tha plirothi omos kai tha didaksi mazika opote mpori na to dei
kai ligo patriotika / epaggelmatiki timi. se kamia periptosi prosopiko
support kai se kamia periptosi den ipoxreonoume kanenan na kani otidipote.
se dimokratia zoume alloste kai oudeis mpori na diapraksi kati tetoio.
ksanaleo oti o sigkekrimenos anaferetai os paradeigma kai mono.

>Πάντως, σε πληροφορώ ότι μια ομάδα (εργαστηριακή) από το Ceid "του
>κεραμίδα" κάθησε και έκανε εκ νέου υλοποίηση του windows task scheduler
>(προφανώς πάνω σε closed source). Καταλαβαίνεις τί σημαίνει αυτό ?

o kathenas kani oti theli with his life, prosopika to theoro xasimo
talentou. :)

ksero ti einai kai ksero poso diskolo einai.

>ίσως δεν έχεις καταλάβει ποιό ακριβώς είναι το ακροατήριο του RAM και
>τι ακριβώς ζητάνε από το RAM. Το RAM δεν είναι τεχνικό περιοδικό, είναι
>γενικού (επιστημονικού) ενδιαφέροντος, και από καθαρά επιστημονικό
>ενδιαφέρον ήδη παρακολουθεί το χώρο του Linux και αφιερώνει σελίδες για
>αυτό και MBs στο DVD.

ean exeis dikio se auto aplos ta tutorial tha pane ston vronto.
aplos pistevo oti i kalipsi pou to kanei einai lathos
giati den grafoun oi kaliteroi ekei. dikaioma tous vevea na
to kanoun tsampe gia tin lgu.

>Εγκαθιστώντας Linux στο PC του Δήμου ?? Ε, όχι, μάλλον υπάρχουν
>καλύτερα πράγματα να ασχοληθούν.

pistevo oti katalaves mexri tora oti milame gia public katastasis emmisthis
DIDASKALIAS epistimonikon thematon kai se kamia periptosi prosopikou support,
allo ean auto gini se filiki vasi. den mporis na ipoxreosis
ton soldato na _pai_ opos kai na min pai ston dimou.

kai ta leo ola auta giati emena ta archives me didaksan free, opoios den
mpori apo ta archives tote as plirosi to ram.

>Όπα, κόψε κάτι. Σιγά μη διδάξει A.I, Βιομηχανικά Δίκτυα Υπολογιστών,
>ΑΤΜ, Νευρωνικά Δίκτυα, Laser, Optoelectronics, VLSI, Assembly και Lisp.

>;-) Πάντως αν το κάνει αυτό, εγώ θα κάνω συνδρομή αορίστου ;->

gia akrivos auti tin allagi periexomenou milame

>εντάξει, με είχαν πεί ρομαντικό στη δίπλα λίστα, αλλά εσύ το παράκανες
>;-)

se ola auta pou leo den iparxi kanenas romantismos, milame
gia kapitalistiki/xrimatiki anagnorisi tou katartismenou.
pio sklira den nomizo na pigeni.

>ήδη την έχει. 3 στους 4 διαβιάζουν RAM (μην ξεχνιόμαστε ;) Δεν νομίζω
>να επιθυμεί κάτι άλλο. Είναι όσο έγκυρο θα μπορούσε να είναι.

pai kai allo trust me on this.

i emporiki epitixia apexei apo tin thesmiki anagnorisi.
to ram einai parergo gia ton dol.

>Μα κι εγώ είμαι μαζί σου!!!! Μέσα!!!! Το θέμα είναι πως ο Δήμου δεν
>κολλάει και τόσο με όλα αυτά :-) Ξεκίνησες στη λάθος μεριά :)

o dimou san dimou pouthena, i eksousia pou feri,s'aresi den s'aresi auto ,
kai i prosvasi se poliplithes koino einai pliros sxetikes me to
thema ekpaideusi.

>Για την οποία διδακτική δεινότητα οι άπειροι συγγραφείς του τεράστιου
>Hellug, πραγματικά διακρίνονται. We will konquer the World :)

exo diavasi arketa archives. oi sigraffis ekei den einai katholou ma
katholou apeiroi.

ean kerdisoun to koino tote tha kerdisoun selides kai xrimata,
kai tha to kanoun ekpaideuontas.

george tsimaras