Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Tue Oct 16 16:00:01 EEST 2001

-----Original Message-----
From: Vassilis Vlachos <vsvlahos at otenet.gr>
To: TSAKALOGLOU KONSTANT <tsakf at tee.gr>
Cc: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2001 10:15 πμ
Subject: Re: Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

>Epanerxomai me kati pio sigekrimeno. Leo loipon na dokimasoume na
>ksekinisoume to newsletter pou periegrafa. Nomizo oti tha mporouse na
>kikloforei peripou mazi me to Magaz kai na perilamvanei auta pou anefora
>enimerosi gia tin kikloforia tou magaz, gia ta InstallFest, gia loipes
>Linux-kentrikes ekdiloseis kathos kai  endiaferonta link sxetizomena me tin
>xrisimopoiisi tou Linux apo ypiresies organismous. Prosopika ego tha
>vriskomai apo ton allo mina sto eksoteriko, ostoso nomizo oti h sintaksi
enos
> [...]

Apla exo berdefti ligo. Ksekinhsame afto to pragma san mia enhmerosh toy
typoy poy syni8os einai ena deltio typoy me 2-3 paragrafoys. Tora akoyo peri
newsletter. Entaksi kai to newsletter ine kalh idea, apla exo kapia
erothmata.

ta ar8ra, giati na mhn einai sthn yli toy magaz?
Pios 8a prepi na etimasei ena mikro keimeno poy 8a aposteletai sta
periodika?
An to newsletter einai megalo kai aytonomo 8a emfanizetai sto web ?

Na kseka8arisoyme akribos thn morfh toy gia na doyme se ti boroyn na
boi8isoyn kai oi ypoloipi.

K. Tsakalogou