Re: Καθεστώς λίστας hellug

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Mon Oct 15 01:33:01 EEST 2001

-----Original Message-----
From: DJ Art <djart at linux.gr>
To: hellug at lists.hellug.gr <hellug at lists.hellug.gr>
Date: Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2001 11:44 πμ
Subject: Re: Καθεστώς λίστας hellug

>Νομικού κειμένου ?? Άρα μιλάμε για το καταστατικό.
>
>Δηλαδή, καλό θα ήτανε να ψηφίσουνε τα μέλη για το αν συμφωνούν ή όχι με
>το να γίνει αυτό.
>
>Αν ψηφιστεί, τότε να κατοχυρωθεί αυτό που ανέφερες (να έχουμε δηλαδή
>την απόλυτη ελευθερία του λόγου μέσα στις λίστες μας και να μην
>θεωρείται δημόσιος χώρος) μέσα στο καταστατικό.
>
>Κι έτσι, θα ξεκαθαρίσουμε μια και καλή με αυτό το θέμα (κα για όλες τις
>λίστες).
>
>Τί λέτε ?
>
>--
>Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
> [...]

Πρότεινα την περίπτωση του νομικού κειμένου γιατί μόνο ένας καλός νομικός
μπορεί να μας απαντήσει σίγουρα περί δημοσίου-ιδιωτικού χώρου. Κατά την δική
μου άποψη οι λίστες είναι ιδιωτικός χώρος για αυτούς που είναι εγγεγραμμένοι
και συμμετέχουν. Βέβαια ο Νίκος Μαυρογιαννόπουλος έκανε μια σωστή
παρατήρηση: 100 άτομα είναι ιδωτικός χώρος; Τα 5 είναι; Τα 10 είναι; Ποιό
είναι το κριτήριο που ξεκαθαρίζει αυτά τα πράγματα; Μήπως το κριτήριο είναι
ότι η πρόσβαση είναι ανοικτή; Τελικά όμως αυτά τα ερωτήματα πρέπει να
απαντηθούν.

Κ. Τσακάλογλου