Epikoinonia me ton typo / K. Dhmoy

DJ Art djart at linux.gr
Sat Oct 13 16:19:00 EEST 2001

On Friday 12 October 2001 15:18, Vassilis Vlachos wrote:

> Oson afora tin enimerosi nomizo oti tha mporousame sta periodika tou
> xorou RAM, CHIP, PC Magazine klp... na aposteloume enimerotika mail
> me tis drastiriotes tou syllogou opos ta InstallFest (kai prin

Το κάναμε αυτό αγαπητέ σύντροφε, πάντα το κάνουμε, δεν κολλάμε μπρίκια.

> ). Akoma diafores Linux-kentrikes diorganoseis, imerides opos auta
> pou diorganonei to Dillima

Αν δεν κάνω λάθος, "αυτές" οι ημερίδες για τις οποίες μιλάς, μέχρι
στιγμής δεν απευθύνονται στον "απλό κόσμο". Απευθύνονται στον
"επιχειρηματικό κόσμο" και μάλιστα έγινα ρόμπα για αυτό.  <:-)

> Telos nomizo oti tha itan kalo afou analavei
> kapoios Ypeuthinos Typou

Τί να αναλάβει κάποιος Υπεύθυνος Τύπου? Κόμμα θα το κάνουμε ?
Το ΔΣ είναι για αυτό το ρόλο. Δεν χρειάζεται να είναι συγκεκριμένα
_κάποιος_ που θα το κάνει αυτο. Ανάλογα με τις περιστάσεις άλλος είναι
αυτός που θα συννενοηθεί.

Γενικώς, μέχρι τώρα δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με κανέναν. Ούτε με το
RAM, ούτε με το Chip, ούτε με τις εφημερίδες (τα νέα, βήμα,
ελευθεροτυπία, ελεύθερος τύπος κ.α.), ούτε με το PC Magazine, ούτε με
τα υπόλοιπα περιοδικά που δεν ανέφερα, ούτε με τα μεγάλα ελληνικά
portals (in.gr, flash.gr, κ.α.).

Δεν έχουμε παράπονο από κανέναν.

Τώρα, εσείς βλέπετε αυτό το μεμονωμένο περιστατικό που τελικά από ότι
κρίνω εκ των υστέρων, δεν θα έπρεπε να γίνει post στη λίστα. Τέλος
πάντων.

Τη δουλειά τους κάνουν οι άνθρωποι, εμείς τη δικιά μας.

> Oson afora ton k.Dimou arxika tha eprepe na tou steiloume ena

από ότι βλέπω, το έχεις πάρει προσωπικά το θέμα ;-)

όσον αφορά το Δήμου. Η προσωπική μου άποψη είναι πως δεν έχει νόημα να
ασχοληθούμε. Ο άνθρωπος δεν έχει σχέση ούτε με εμάς, ούτε με το χώρο
του Linux, ούτε με το χώρο των Η/Υ ως επιστήμη, ούτε εκπροσωπεί
"κάποιον".  Καθαρά προσωπικές απόψεις καταγράφει και είναι δικαίωμά
του. Τί σχέση έχουμε τώρα εμείς να πάμε σώνει και καλά να του αλλάξουμε
τις απόψεις και να πέσουμε σε "αυτό το επίπεδο" ???

Από την άλλη, ο Σολδάτος είπε τη σοφότερη φράση: "δημόσιες σχέσεις".
Θέλετε να φανεί ότι ο σύλλογος "βοηθάει" _*ΚΑΤ ΟΙΚΟΝ*_ ανθρώπους με
δυσκολίες ??? Θέλετε να δημιουργήσουμε εντυπωσιασμό ? Θέλετε να
αποκτήσουμε image και "κοινωνικό προφίλ" ???

και ο Γιάννης Τσούλος έχει δίκιο.

Θέλετε αντί να ασχολούμαστε με το τί μπορεί ο καθένας να προσφέρει στην
Comdex που και καλά θέλουμε να πάμε, να τα γράψουμε όλα έναν παρά και
να προσπαθούμε να μεταπείθουμε 60άρηδες βετεράνους χρήστες των Windows
???

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering