Συνέντευξη από περιοδικό CHIP

Panayotis Katsaloulis teras at hellug.gr
Wed Oct 10 14:50:01 EEST 2001

Δεν είχα σκοπό να απαντήσω ούτε να δώσω συνέχεια και ούτε πρόκειται, γιατί
τα threads δεν είναι κάτι που επιθυμώ.
Αυτό είναι και το τελευταίο γράμμα που γράφω σε αυτή τη λίστα σε σχέση με
αυτό το θέμα.

Όμως επειδή γράφθηκε ότι

> Απαράδεκτο, κατά την γνώμη μου πάντα, είναι το γεγονός ότι ο κύριος
> αντιπρόεδρος
> του HELLUG έκανε post αλληλογραφία που είχα προσωπικά με εκείνον με
σκοπό,
> αν μη τι άλλο, να "ανάψει τα αίματα".
>
> Θα ήταν σαν να δημοσίευα εγώ στο περιοδικό προσωπική αλληλογραφία που
έχω
> με αναγνώστες με σκοπό να δημιουργήσω εντυπώσεις για να αυξήσω την
> αναγνωσιμότητα.
>
> Το βρίσκω τουλάχιστον εναντίον κάθε μορφής δεοντολογίας και σεβασμού που
> οφείλουμε
> [...]

κρίνω ότι πρέπει να αναφέρω ορίσμένα πράγματα, χωρίς όμως να έχω την
παραμικρή διάθεση να απολογηθώ.

Κατ'αρχήν δεν ήταν «προσωπική» αλληλογραφία: ήταν γράμμα μεταξύ μέλους του
ΔΣ και στελέχους περιοδικού. Το οποίο στέλεχος κατηγορούσε άμεσα το ΔΣ και
τον πρόεδρο του ειδικότερα για αδιαφορία.

Αυτό με βάση την ταπεινή μου γνώμη πρέπει να το γνωρίζει το hellug, γιατί
_πρέπει_ να γνωρίζει τις κινήσεις του ΔΣ, είτε καλές είτε κακές, και να
κρίνει αντίστοιχα. Πώς θα τις κρίνει αν δεν τις μάθει;

Ακόμα περισσότερο, το γράμμα αυτό το συνέταξα εγώ προσωπικά (για το οποίο
πέρνω και την πλήρη ευθύνη) χωρίς να ενημερώσω το υπόλοιπο ΔΣ. Προτίμησα
αντί για αυτό να το ανακοινώσω στο hellug, μια που αυτό είναι το υπέρτατο
όργανο του συλλόγου και κρίνει και όχι το ΔΣ. Αν νομίζουν πως δεν έκανα
σωστά, δέχομαι όποιες συνέπειες.

Γνωρίζω πως την λίστα στην οποία το έστειλα τη διαβάζει και εκείνος στον
οποίο το γράμμα απευθύνεται. Αλλά ακριβώς στα πλαίσια της (πολλές φορές
παρεξηγημένης) διαφάνειας αυτό δεν ήταν εμπόδιο.

κ. Γ. Σίμο, όπως εσείς δίνετε λόγο στο περιοδικό, έτσι και εγώ δίνω λόγο
στο hellug. Όπως ο δικός σας διευθυντής σύνταξης σας ρώτησε γιατί δεν
πήρατε συνέντευξη από τον πρόεδρο, έτσι και εμένα θα με ρωτούσαν για ποιο
λόγο δεν δώθηκε αυτή η συνέντευξη. Κρύψατε τίποτε από τον διευθυντή σας;

Νομίζεται πως έχω όρεξη να «ανάβω αίματα»; Πως επιθυμώ να δημιουργώ
εντυπώσεις; Αν ήταν έτσι αυτά τα mails δεν θα πήγαιναν στο hellug αλλά στο
RAM & σια.

Και πριν γίνω κουραστικός, ας αναφερθώ στα γεγονότα, για να μη
δημιουργούνται λανθεσμένες εντυπώσεις.

1) Λαμβάνω mail από τον πρόεδρο ο οποίος μου αναφέρει αν θέλω να δώσω
συνέντευξη σε σας.

2) Λαμβανω το mail από τον συνεργάτη του chip με κάποιες ερωτήσεις

3) Απαντώ σε αυτό το mail λέγοντας με λίγα λόγια ότι  α) ο πυρήνας δεν
έχει βγει καλά καλά, δεν μπορούμε να τον κρίνουμε  β) μόλις βγήκαν τα Χ4
με εγγενή υποστήριξη ελληνικού πληκτρολογίου, δεν μπορούμε να τα κρίνουμε
 γ) Το KDE 2 ακόμα δεν βγήκε, δεν μπορούμε να το κρίνουμε.
Ε, τι περισσεύει, ιδίως όταν η συνέντευξη αναφερόταν κυρίως στον μέσο
χρήστη; Μήπως ήταν καλύτερα να περιμένουμε λίγο να πέσει η σκόνη;

4) Να σημειώσω πως to τεύχος στο οποίο αναφερόταν θα ήταν γύρω στα
Χριστούγεννα του 2001

5) Απάντηση δεν έλαβα και καλόβουλα θεώρησα πως κατανόησαν τα επιχειρήματά
μου και περίμεναν λίγο καιρό ακόμα

6) Στέλνω ευγενικό mail τώρα πλέον λέγοντας αν ακόμα ισχύει η συνέντευξη

7) Δέχομαι απάντηση ότι ο πρόεδρος πετάει μπαλάκια και εσείς (εμείς σαν
ΔΣ) αδιαφορούμε.

8) Με αυτό το γράμμα και θύμωσα και παρεξηγήθηκα, διότι όχι μόνο δεν
αδιαφορήσαμε, αλλά με επιχειρηματολογία αναφέραμε για ποιο λόγο δεν
συμφωνούμε, ενώ αντιθέτως o αποδέκτης ήταν εκείνος που δεν απάντησε στο
γράμμα αυτό (στο οποίο αν απλώς τότε έλεγε τότε την θέλαμε τη συνέντευξη,
φυσικά και θα τη δίναμε)

9) Όλα αυτά τα mail προωθήθηκαν στη hellug, ώστε να κριθούμε από αυτήν.

--
$_='while(read+STDIN,$_,2048){$a=29;$b=73;$c=142;$t=255;@t=map{$_%16or$t^=$c^=(
$m=(11,10,116,100,11,122,20,100)[$_/16%8])&110;$t^=(72, at z=(64,72,$a^=12*($_%16