Final Fantasy

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Fri Oct 5 12:25:01 EEST 2001

Topoglidis Con/nos wrote:

> idi gia salonika exoume apoleies .... kai den blepo na pigeno oute ego
> alla tha mou erthei kai i kopela apo kabala .....
Em.. etsi e3hgoyntai ola...

> tespa .... Salonika apobasi akiron :)
Mh moy kaneis antipra3h ! ;-) Apo emena isxyei.. Nomizw pws einai
sigoyra mesa o Ma'i'strellhs, to skeftetai kai o Kefalas opote h omada
e3akoloythei na paizei. O de Tsakalogloy eipe pws den apokleiei na
erthei monos toy 3hmerwmata Savvatoy (me epifyla3h). Afhste poy exoyme
3eshkwsei kosmo kai sth SaLLonikh ;-)

> an einai gia simera ela re .. den exoume prob me ta mantilia (tha sou paro
> apo to fanari)
> (dose mou to kinito sou me prosopiko mail na sou steilo ena minima)
>
> den ksero o Konstantinos ti tha kanei ..... :))
Gia shmera 3exaste me.. tha dwsw to thlefwno soy ston Kwsta na
milhsete..

Pshla to ithiko!