Synanthsh Aygoystoy - Premiera Tomb Raider

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Tue Aug 21 14:17:01 EEST 2001

Δεν μας υποχρεώνει κανείς να πάμε στο Tomb Raider, αν είναι όντως
βλακεία (δεν με εκπλήσσει). Και αλίμονο αν εξαρτώμασταν από το Hollywood
για να κάνουμε χαβαλέ...
Επίσης, το Village είναι στην μια άκρη της πόλης και δεν μένουν όλοι εκεί
δίπλα.

> είστε σοβαροί κι οι δυό ?? Κρίνετε με τέτοιον τρόπο μια τέτοια ταινία,
> που οι μόνοι 2 λόγοι για να πάει να την δεί κανείς είναι 1) Τα εφέ
> κυρίως και 2) σε περίπτωση που πας με παρέα, το χαβαλέ ...

Αν αυτοί είναι οι μόνοι λόγοι, δεν αξίζει να την δει κανείς. Ο δεύτερος
λόγος είναι γενικός και ισχύει για κάθε ταινία, και ο πρώτος δεν αρκεί.

> [...]
>
> ΕΛΕΟΣ, δηλαδή!! και όχι τίποτα άλλο, αλλά ξενερώνετε με αυτόν τον τρόπο
> τους άλλους που εδώ και 2-3 μήνες (με αρχηγό το Μπόλη ;-ppp )
> ετοιμάζονται πώς και πώς ....
> πάντως τα εφέ αξίζουνε τα λεφτά τους (ειδικά αν πρόκειται για αίθουσα
> τύπου Village).
>

> ίσως πρέπει να αφήσουμε το Linux για λίγο καιρό, να γράψουμε κανα HowTo
> για το πως ένας Linuxάς (που θέλει να λέγεται σωστός Linuxάς) να μπορεί
> να αξιολογεί και να διαχωρίζει έργα (υποτιθέμενης) τέχνης, όπως τις
> ταινίες, τη μουσική, τους πίνακες, τα γλυπτά και όλα τα άλλα  ....

Πότε θα σταματήσουμε να ειρωνευόμαστε ο ένας τον άλλο σε αυτό το σύλλογο;

> --
> Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net/linux