Infosystem

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Fri Jul 20 15:34:01 EEST 2001

Epeidi mallon den exis parakoloy8isi to thread to periptero to exi
eksasfalisi to Dilima kai apla to dia8eti se mas kai stoys BSDades. Mporoyme
na synneoi8oyme na moirasoyme to periptero me aftoys (to periptero ine 32tm)
h na pame moni mas an den 8eloyn aftoi h na pane monoi toys an den 8eloyme
emis.
Apla apo thn meria thn dikh mas (melh toy DS) den boroyme na aneboyme giaiti
exoyme diafores doylies, epishs exoyme pai hdh 2 fores. An 8eloyn e8elontes
na pane as to poyne sthn lista gia na dosoyme apanthsh an sto Dilima kai na
gini kai h synneoisi me to BSD. Pantos aftoi poy 8a pane 8a prepi na boroyn
na einai arketi ora eki gia na mhn meni to periptero adio.

K. Tsakaloglou