Infosystem

Topoglidis Con/nos ktop at gtpnet.com
Fri Jul 20 08:32:01 EEST 2001

Kalimera,

ego nai mporo na paro meros ... tora den ksero ti ginetai me ta diadikastika
kai ta treksimata ...
kai den ksero an mporo na trekso (logo douleias)
alla prosferomai na pao na kathomai kapoies ores sto periptero (an ginei) i
kai na
boithiso se diadikastika .. arkei na min eimai monos (px me ton SBoli parea)
pantos endiaferomai na pao ... (afou outos i allos tha pao stin Infosystem).
Tora den ksero kata poso endiaferomaste (san sillogos) gia tin prosfora tou
DILIMA....
mono gia to kalo tou linux (kai mono) psifizo nai ....((isos na kaname kai
mia psifoforia .. na dokimasoume kai to
systima...plakitsa kano (pou tin brisko tin oreksi proi proi...kai
nistagmenos!)) kai telika dikio eixane
orees oi nested parentheseis!lool)

para tin plaka nomizo pos aksizei na exoume mia parousia...aksioprepi opos
proeipe o yiannis Belias.

opote enas mesa .. ego !

:)

PS pote erxetai i Lara ???