Epiteloys kati ginete (linux & goberment

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Wed Jul 11 08:32:01 EEST 2001

Anti na syzhtame aplos ti prepi na poyme, protino o ka8e enas poy exi
prosbash se ka8hghtes kai panepisthmia (fititis h otidipote allo) na mas pi
me pioys bori na milisi ke an 8eli na symmetexi sthn omada (stis omades)
enhmerosis.

Etsi na kseroyme ke mis san DS poy mpori na xreiasti na pame kai me pioys.

Opote, apo thn epomenh periodo (ekpaideytikh) na ksekinhsoyme mia seira
ekdhloseon sta panepisthmia.

Epishs mia proti epafh me yos ka8igithes 8a kseka8arize sto poioi 8eloyn na
kanoyme epishmh epistolh sthn sxolh gia thn enhmerosh kai poioi oxi.

K. Tsakaloglou