Linux & government

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Sat Jun 30 02:11:01 EEST 2001

Μαζί με όλα τα παρακάτω γιατί να μην κάνουμε μια παρουσίαση σε μια αίθουσα
(αν υπάρχει) του gsis.gov.gr; Νομίζω ότι είναι μια καλή ιδέα να
παρουσιάσουμε ζωντανά τις δυνατότητες του Linux. Επίσης χρειάζεται
οπωσδήποτε επικοινωνία με τις πρεσβείες για την αναζήτηση επισήμων εγγράφων
των αρχών κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κ. Τσακάλογλου