Linux & government

DJ Art djart at linux.gr
Fri Jun 29 11:23:01 EEST 2001

On Thursday 28 June 2001 22:28, Simos Xenitellis wrote:

> Gnwrizei kaneis tis sygkekrimenes anagkes gia tin xrisi tou Linux
> apo ton dhmosio tomea;

Το είχα σκεφτεί, θα το διατυπώσω τώρα. Τις ανάγκες, φαντάζομαι, αν
παρατηρήσουμε τί δουλειές πραγματοποιούν τα PCs στις δημόσιες
υπηρεσίες, θα μπορέσουμε να τις βρούμε και μόνοι μας.

Εδώ και τόσον καιρό υπάρχει ένας "ζήλος", να φτιαχτεί ελληνική διανομή.
Εγώ το θεωρούσα ανούσιο (τί ελληνική διανομή όταν έχεις το SuSe για
παράδειγμα που έχει ελληνικά μέχρι και στην κονσόλα).

Αν κάποιος θέλει πραγματικά να ασχοληθεί με δημιουργία διανομής, αλλά
διανομής όχι έτοιμης "πειραγμένης", δημιουργία from the scratch,
πιστεύω το καλύτερο και το πιο top θα ήταν να δημιουργούσε μια διανομή
*ΕΙΔΙΚΑ* κομμένη και ραμμένη για δημόσιες υπηρεσίες.

Για παράδειγμα, μία διανομή που αν χρειαστεί, το manual fsck θα γίνεται
μόνο του (ή χρήση journalling fs, π.χ. reiserfs).

άλλο παράδειγμα, ενδεχομένως αυτή η διανομή να είναι single user.
(είπα, ενδεχομένως ;)

τρίτο παράδειγμα, να είναι ταυτόχρονα και εξελληνισμένη όπως είπε και ο
Σίμος και να έχει μια πληθώρα εφαρμογών γραφείου.

Αυτό είναι ένα project που αξίζει κανείς να ασχοληθεί, εκ των προτέρων
εγώ λέω πως θα βοηθήσω σε κάτι τέτοιο, project που θέλει πολύ ψάξιμο,
πολύ δουλειά, πολλά άτομα να δουλεύουν κλπ κλπ κλπ ...

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras