Linux & government

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jun 28 16:34:01 EEST 2001

On Wednesday 28 June 2000 12:37, Παναγιώτης Κατσαλούλης wrote:

> Basika yparxei h idea na kanoyme mia tetoia kinhsh ws syllogos,
> arxizontas apo tis presbeies twn xwrwn poy exei ginei kati antistoixo
> (p.x. Germania, Brazilia, Kina klp) kai profanws kai Italia) kai me
> tetoia "opla" sta xeria mas na ta poyme toso sto ypourgeio_* oso kai
> sto kanali_*

γιατί έχω την αίσθηση πως το έχουμε χάσει ήδη αυτό το παιχνίδι ?? είναι
μια κίνηση που έπρεπε να γίνει εδώ και κάτι χρόνια.

Την αίσθηση την απέκτησα μόλις αντίκρυσα ένα φρεσκοφτιαγμένο εργαστήριο
Πληροφορικής σε Ενιαίο Λύκειο. Υπολογιστές dual boot με linux suse 7.1,
kernel 2.4.x, στημένο ήδη το δίκτυο, (lilo με εικονίτσα στην αρχή :),
φτιαγμένα accounts για τους μαθητές, για τον καθηγητή κλπ κλπ ...

επιπρόσθετα, το εργαστήριο διαθέτει ένα full box του Suse 7.1 (νομίζω
Personal έκδοση) συν 2 εγχειρίδια (στα ελληνικά) που εξηγούν αρκετά
πράγματα (μέχρι και περί perl/awk/c source compilation).

αυτό που θέλω να πώ είναι: "έχει περάσει στις «εταιρίες», or what ?"

δεν λέω να μην κάνουμε τίποτα, απλά "ανοίγω" την κουβέντα. ίσα ίσα,
μπορούμε να πούμε στην επιστολή κάτι του στύλ: "και τώρα που έχει μπεί
στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση ... μπλα μπλα ... και έχει δοκιμαστεί ...
μπλα ... μπορεί να μπεί και σε εφαρμογή στις δημόσιες υπηρεσίες ...
μπλα μπλα ..."

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras