GIATI?

John F. Sheridan sheridan at cs.uoi.gr
Wed Jun 13 03:56:35 EEST 2001

Agapitoi filoi,
prin apo dyo meres mesa apo tin lista o kyrios Ricudis
diatypose kapoia asximi apopsi gia to DILIMA alla
kai gia to dialima.gr afoy eixe idi epiblithei kapoioy
eidous apokleismos apo ton listman pano se ayto
to thema. Epeidi ayta poy egrafe sto mail toy
o kyrios Ricudis me ebriskan na min symfono
esteila kapoia apantisi ston idio mesa apo tin
lista Dystyxos to mail moy "kopike" Ayto den
ksero an aytos poy to ekane to theorei
DHMOKRATIA alla gia mena den einai. Gia na min
milao askopa sas stelno kai to mail poy eixa steilei
ston kyrio Ricudi

====MAIL=================================================================

> Ma giati kale?
>
> Afou ola 8a ginoun entelws dhmokratika, me th sygklhsh enos symbouleytikou
> organou poy 8a proerxetai apo ton epixeirhmatiko, episthmoniko, akadhmaiko,
> politiko, politistiko, koinwniko, astronomiko kai anarxoaytonomo kosmo kai
> to opoio 8a apofasizei gia tis prooptikes, ta mesa kai tis ideologikes
> domes kai katey8ynseis poy 8a odhghsoun thn eeea kai ta /baza ston 8aymasto
> kainoyrio kosmo.

Den mporo na katalabo to problima poy exeis file me to dialima.gr  Episis den
mporo na katalabo gia poio thaymasto kosmo milas
Giannis