Ama theme...

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Jun 12 12:47:01 EEST 2001

πολλά κάνουμε.
όπως ας πούμε αυτό που έγινε τώρα.

Έρχεστε και με κατηγορείτε σήμερα το πρωί, ότι παραπονιέμαι ότι δεν
ενημερώθηκα για ένα θέμα, ενώ έγραψα χθες το βράδυ ότι το είχαμε ήδη
γυρίσει σε προσωπικό, και είχα εξηγήσει το πρόβλημα.

Βέβαια, αν τα mails τα δικά μου περιμένουν έγκριση χάνεται αυτή η
δυνατότητα του

α) Να απαντήσω εγκαίρως.
β) Να γνωρίζει κάποιος όλα τα δεδομένα πριν απαντήσει.

Άμα θέμε να το τραβήξουμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αν και είπα να το
αφήσω, δεν έχω σκοπό να επιτρέψω και παραποίηση γεγονότων.

Τα mails του τότε τα διάβασα, και τα διαβάσατε κι εσείς. Και κανένα
απολύτως mail του thread δεν ξεκαθαρίζει ποια θα είναι η πολιτική, αλλά
όλα αναλώνονται στην συζήτηση. Και αυτό το να γράφουν στην λίστα μη-μέλη
και να μην γράφουν μέλη, είναι παράλογο, αλλά κάνετε ότι δεν το βλέπετε.

Αλλά, το πρόβλημά σας, δεν είναι εκεί.

Το πρόβλημά σας είμαι εγώ. Και αυτό είναι σαφές, και ίσως είναι ώρα να
μάθουν κι άλλοι τι γίνεται εδώ μέσα.

- Και για το LiBaX που σπεύσατε να με κατηγορήσετε ότι τα παίρνω, χωρίς
καμία βέβαια απόδειξη, ανώ το project σαφώς εξυπηρετούσε τα "αδύνατα"
projects του συλλόγου εις βάρος των "δυνατών". Και ενώ είχατε πάρει και
mail μου από γνωστό περιοδικό - σωτήρα του χώρου που ζήτησε να μπει τσάμπα
στο LiBaX και όντας εμπορική επιχείρηση τον έστειλα σε σας να
συνεννοηθείτε... μήπως όμως αυτό πείραξε? Το ότι δεν τον έβαλα?

- Και για το administration που ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπατε ότι ζήτησα
να πληρωθώ για να κάνω το administration του tux, πάλι χωρίς καμία βέβαια
απόδειξη.

- Και για τις σελίδες των μελών που ζήτησα να μπούν κανόνες για το τι
επιτρέπεται και τι όχι, και τρέξατε να το συνδέσετε με το IT-jobs που σας
πείραξε που το έχω στην υπογραφή μου.

- Και τώρα που σας λέω ότι αφήνετε ΜΗ-μέλη να αλωνίζουν στην λίστα κατά
μελών, ενώ τα μέλη δεν έχουν δικαίωμα να απαντήσουν, και κάνετε την πάπια,
και φαίνεται να σας ενοχλεί το ότι κάποιος σας έδειξε το πρόβλημα, και ΟΧΙ
το ότι υπάρχει το πρόβλημα.

Για να σας απαλλάξω από τον προβληματισμό σας, παραιτούμαι από τον σύλλογο
και σας αφήνω να αλωνίζετε κατά βούληση.

Μόνο επικοινωνήστε παρακαλώ με το ΙΤΥ να δείτε αν μπορείτε να πάρετε το
όνομα, να τελειώνω κι απο κει, γιατί με έχετε κάνει να ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ να λέω
ότι είμαι μέλος τέτοιου συλλόγου.

--
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr