Λίστες

Nikolaos Kefalas nkef at otenet.gr
Tue Jun 12 03:39:01 EEST 2001

Pisteyo oti den exei nohma na syzhtame gia kleistes , anoixtes ,
strabes  kai
anapodes listes .
Prepei na mporei na grafetai !! opoiosdhpote !! kai na mporei kai na
stelnei
kai na pairnei e-mail ,
kai ola ta ypoloipa einai anaxia logou .
To  mail apo ta Newsgroups 8a prepei na  ftanoun sthn lista , alla
mporei
kapoioi na
exoun antiriseis  , alla den nomizo oti na pa8ei kapoios zhmia an parei
kai
ena mail parapano esto
kai ean einai xakerfoto , exalou h kinhsh tou Hellug einai sxetika mikrh
.
Alla exo thn entyposh oti se  kapoious aresei na  kaboun na kleinoun na
periorizoun  me mia  arketa
periergh kai xerekakh logikh pou pote den thn katalava , alla etsi einai
ta
pragmata genikotera sthn
Ellada opote oute oi listes  xefeygoun auths ths Logikhs .

--
NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras