oti pareis 100

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Mon Jun 11 11:24:26 EEST 2001

Αγαπητέ φίλε,
Ήδη ετοιμάζω μια σελίδα με υλικό για το Linux, και
βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την προοπτική να φιλοξενήσω
τα baza. Σε αυτή τη φάση, φτιάχνω τα προγραμματάκια
σε Perl, με τα οποία θα επικοινωνώ με βάση Mysql και
σκοπεύω να κάνω την σελίδα ένα είδος forum. Ήδη
δουλεύει η καταχώρηση στην βάση, του e-mail όποιου
ενδιαφέρεται για ειδοποιήσεις. Ετοιμάζω αρκετά
ακόμη πραγματάκια (βλ. http://nk.wzpro.net/linux ).
Πιστεύω ότι έχω αρκετές γνώσεις για  να συνεχίσω στον
δρόμο που χαράξατε. H σελίδα μου δεν έχει καμία
εμπορική σχέση με κανένα.

Διαβάζοντας στην αρχική σελίδα της eeea "μποϋκοτάρουμε
το Di.Li.ma γιατί του δώσαμε τα πάντα και λάβαμε ένα αρχίδι",
αισιοδοξώ ότι δεν θα τους δώσετε το υλικό σας. Ιδίως όταν
μπλέκουν επιχειρήσεις [1], που θα έχουν άμεση ελεύθερη πρόσβαση,
και Ιερά Εξέταση για τους κοινούς θνητούς... Η ελευθερία
έκφρασης και το ιδιαίτερο στυλ, είναι αυτό που έκανε την eeea
ξεχωριστή.

Επειδή πρόλαβα (ας είναι καλά το wget) και κατέβασα μεγάλο
μέρος της eeea, θα ήθελα την άδειά σας να τα φορτώσω στη
σελίδα μου.

[1] (δεν είναι ανάγκη να είμαστε όλοι αριστούχοι του Οικονομικού
για να καταλάβουμε τι σημαίνει αυτό...)

Με εκτίμηση,
Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net

Υ.Γ. Πολύς κόσμος ρωτάει σχετικά με το κλείσιμο των σελίδων σας
απλώς "Γιατί ;".  Γιατί;