oti pareis 100

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Mon Jun 11 11:21:14 EEST 2001

Ma kala re evripidi, itan anagki na diadoseis oti eimai pantremenos kai na
mou kopseis ta tixera apo tis ``apeires'' linuxoudes pou parakolou8oun ti
lista? Kai den to eksetazo, to 8elo!

> [...]
> >
> + Kurioi melh ths HEL.L.U.G. de sunh8izw na sas apasxolw (auth htan
> allwste h 2h epikoinwnia me th lista) kai sas zhtw sugnwmh an egina
> aitia na ginete apodektes kapoias dusaresths katastashs. Eixa to 8aros
> na apanthsw mesw ths listas prokeimenou na boh8hsw na "diathrh8oun" alla
> kai na epekta8oun kapoia pragmata ki oxi na parektrepw se katastaseis
> tupou "Mikroutsikos" se proswpiko epipedo. Plhn tou eautou mou ekproswpo
> mia omada apo 8 morfwmenous kai ikanous an8rwpous pou me TIMOUN me th
> sunergasia tous. Ofeilw na tous timw me th stash kai ta logia mou

Oxi oti 8elo na paremvo, den me noiazoun ta prosopika sas, alla, ke
Terzoglou einai sa na tou lete ``Toso kairo pou sinergazomoun me esas den
sas timousa me ta logia mou kai ti stasi mou giati apla oute ikanoi eisastan
oute morfomenoi''

En pasei periptosei, einai krima Evri pou ola afta den ta kserame noritera.
Isos na eprepe na ta xes pei oste na kseroume ti ginetai kai pos. Ektos
vevaia an o Kos Terzoglou 8elei na ta diapsefsei, opote einai o logos sou
enanti tou logou tou. An kai ksero oti apokleietai osa grafeis na einai
psemata.

> + Me ektimhsh,
> + Ek merous twn sunadelfwn mou
> + Georgios - Pavlos Terzoglou