oti pareis 100

TERZOGLOU GEORGIOS gterz at tee.gr
Fri Jun 8 22:46:01 EEST 2001

Evripidis Papakostas wrote:
> an kopteste malista gia ta /baza kano quote ena allo mail anthropon pou
> exoun polles fores prosferei sto elliniko inet, einai afilokerdeis,
> einai sillogos, mas exei pei na parasxei xoro, na kanoume sinergasies,
> na mas kanoun hosting klp. i eexi:
> Geia sas,
>
> Mas endiaferei arketa to olo 8ema, ka8ws eimaste amigws linux
> oriented kai
> 8eloume na dhmioyrghsoume to linux.eexi.gr 'h www.eexi.gr/linux
> meta kai ta
> www.eexi.gr/forums pou 3ekinisame.
>
> Xreiazomaste ligo xrono na to epe3ergastoume, eidopoihsa ta melh
> [...]
+
+ Xairomai idiaitera pou uparxoun kai alloi e8elontes! Auto deixnei
+ polla... kai prwtistws oti h koinothta den 3ekina oute stamata
+ se mia mikrh omada an8rwpwn. Yparxei sunexeia kai mellon...
+

+ Kurioi melh ths HEL.L.U.G. de sunh8izw na sas apasxolw (auth htan
allwste h 2h epikoinwnia me th lista) kai sas zhtw sugnwmh an egina
aitia na ginete apodektes kapoias dusaresths katastashs. Eixa to 8aros
na apanthsw mesw ths listas prokeimenou na boh8hsw na "diathrh8oun" alla
kai na epekta8oun kapoia pragmata ki oxi na parektrepw se katastaseis
tupou "Mikroutsikos" se proswpiko epipedo. Plhn tou eautou mou ekproswpo
mia omada apo 8 morfwmenous kai ikanous an8rwpous pou me TIMOUN me th
sunergasia tous. Ofeilw na tous timw me th stash kai ta logia mou
dhmosiws.
+
+ Me ektimhsh,
+ Ek merous twn sunadelfwn mou