Installfest

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Fri Jun 8 11:40:00 EEST 2001

Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> oxi den exei eipwthei tipota..
>
> o logos gia ton opoio eimai anetos (kai eipa poios endiaferetai na ertei) einai giati
>
> a. exw na meinw sto hrakleio
> b. exw doyleia na kanw to allo Savvatokyriako
> c. de tha me peiraze na eimai 1 bdomada sthn Krhth.
>
> H alitheia einai pws ola eginan poly grhgora kai leipoyn diafora kommatia..
> px. giati dyo meres
>

> Pantws mia OLOKLHRWMENH enhmerwsh apo toys synteknoys oxi mono de tha eblapte alla tha htan kai kalodexoymenh (me to parapanw)
>
> Spiros D. Bolis

FYI sinteknoi :) , here's the deal

oi perissoteres plirofories iparxoun sto http://www.hellug.gr/creta

na sas kleisoume domatio se ksenodoxeio einai ligo risko, giati nai men to TEI 8a plirosei kapoia eksoda, alla an den kseka8arisei to topio den mporoume na poume me sigouria oti mas pairnei xrimatika. Parola afta omos, spitia gia na meinete iparxoun mpolika, kai sigoura de 8a meinoume sto dromo. Oloi edo eimaste plousioi, kai exoume epavleis, viles, polikatikies k.lp. :)

Nai, egine ligo biastika, kai to kako einai oti to topio einai akoma xlomo, den kseroume ti 8a ginei me panepistimia - tei kai eksetaseis.
Pantos, exei organo8ei mexri tora kala, atoma doksa to 8eo iparxoun (8eoritika toulaxiston).

Ti allo re paidia na sas po? rotiste oti allo 8elete giati de mou rxetai tipota tora. :)

A! giati diimero... Epeidi pame na to kanoume oxi alli mia giorti pou 8a valei o kosmos linux. An deite sto site, iparxei olokliromeno programma omilion, arxiszontas apo ta vasika kai proxorontas sta pio eksidikevmena. Tin proti mera, eisagogika - sizitiseis oste o kosmos na er8ei se mia proti epafi omala, kai ti defteri pio eidikes sizitiseis.

Pantos, an den exei kosmo, pragma to opoio vlepo pi8ano logo kalokairiou - eksetaseon, 8a einai megalo krima giati 8a einai poli endiaferon.

Spiro, gia pio pragma 8eleis na miliseis? :)

--
Papadogiannakis Vagelis
http://www.wise.gr
papas at wise.gr