Part...itions

Vikentios corleone at otenet.gr
Fri May 25 11:08:01 EEST 2001

To teleutaio e-mail, efige prin tin ora tou kai me to dikio
tous kapoioi mporei na pareksigithoun logo tis genikotitas tou.
Ithela na po (kai symfona me ta duo e-mail pou akolouthisan) oti
epoudeni den prepei na dosoume sto linux ti logiki:
Linux:open source leitourgiko me kleistous xristes!
Oi polles kai diaforetikes apopsis einai symadia enilikiosis
tou leitourgikou kai prosopika me haropoioun sto vathmo pou
ekfrazontai sosta kai me gnomona tin anaptiksi tou.
Kai mia hari sas parakalo:
Auti i taktiki na apomononoume dyo kouventes kapoiou kai
na tis krinoume, prosopika de mou aresei. Makari na mporousa na egrafa
osa pisteyo ws sosta alla auto de mporei na ginei se ena e-mail kai
isos na min sas endiaferei. Pantos einai kaloproaireta.