Parti...tions

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu May 24 18:13:01 EEST 2001

On Thu, 24 May 2001 17:27:01 +0300 "Vikentios" <corleone at otenet.gr> wrote:

> Distixos apo ti exo katalavei kanenas se auton ton kosmo
> kai apo kanena syllogo telika den kanei kati dorean.An krino
> apo emena auto ofilete ston katholou ma katholou eleuthero
> xrono mou.(Prolava to linux meta tis spoudes mou kai me prolave
> sto strato).
> Einai lathos na nomizoume oti to anoikto logismiko den einai
> emporiko.
Ποσο καιρό το λεμε αυτό; Αν κάνεις μια βόλτα στο www.gnu.org
τα περισσότερα προγράμματα γίναν σε εταιρίες, απο εταιρίες, πανεπιστήμια.
Μερικά απο αυτά βάζουν features(δυνατότητες) επί πληρωμή, πουλάνε
εγχειρίδια κ.α. Ποιός είπε ότι το ελευθερο λογισμικό ΔΕΝ είναι εμπορικό;
Και ποιός είπε ότι δεν πρέπει να είναι; Δηλαδή δεν αρκεί κάποιος
που προσφέρει λογισμικό ελευθερα πρέπει και να μην βγάζει χρήμματα
απο αυτό για να τον αναγνωρίσουμε; Δηλαδή ο παραγωγός του λογισμικού είναι
ο μαλάκας;

> Asxoloumai arketo kairo me to linux kai eho arhisi na niotho
> ws beta tester diaforon programmatiston. Diavazo arketo kairo
Ελα; Δηλαδή σου προσφέρουν το πρόγραμμα χωρίς καμια χρέωση και
με όλες τις δυνατότητες που σου δίνει το ελεύθερο λογισμικό αλλά
και πάλι είναι δυσκολο να κάνεις beta testing?
Πως νομίζεις ότι έγινε το linux? Με το beta testing του Linus?
Και πάλι δεν σε υποχρέωσε κανείς να κάνεις beta testing, αλλά
μην διαμαρτύρεσαι τότε ότι το προγραμμα δεν είναι καλό.

> to Linux Journal kai alla periodika kai niotho tin ypouli
> emporeumatopoiisi tou leitourgikou mas pio konta apo pote.
Του λειτουργικού μας;

ΥΓ. Ισως να είναι ιδέα μου αλλά, τα τελευταία posting στην λίστα
απλώς δείχνουν ότι το κοινό στο οποίο ανοίχτηκε ο σύλλογος, δεν
μπόρεσε ή δεν κατάφερε να εκτιμήσει τη διαφορά απο τα non-free
προϊόντα.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr