Party!

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Wed May 23 23:36:01 EEST 2001

δεν το είδες φίλε Μιχάλη διότι απέτυχε. Είδα οτι δεν μπορούσα να το γράψω
λόγω πολλών ελλείψεων αλλά και επειδή γενικά δεν είμαι καλός σε αυτά. Μπορεί
να με ρωτήσεις που είμαι καλός, αλλά δεν μπορώ να σου απαντώση ακόμα διότι
είμαι σε μια ηλικία που δεν γνωρίζω καλά τον εαυτό μου. Μπορεί να πρέπει να
ξερουμε καλά τον εαυτό μας πριν μιλήσουμε για τους άλλους, αλλά δεν νομίζω
να υπάρχει κανείς που να ξέρει καλά τον εαυτό του. Δεν ξέρω αν έχετε
καταλάβει και πολύ τι λέω, αλλά είμαι σίγουρος για το εξής. Και οι δύο
πλευρές θέλουμε το ίδιο πράγμα: Ό,τι καλύτερο για την κοινότητά μας και ό,τι
καλύτερο για το Linux. Απλά ο καθείς το ζητάει με διαφορετικό τρόπο.