Party!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue May 22 10:33:37 EEST 2001

Στις Tue, 22 May 2001 02:25:25 +0300
Vassilis  Vlachos <vsvlahos at otenet.gr> έγραψε:

> Nomizo apla oti me pareksigises.

Εγώ πάλι δεν νομίζω και θα εξηγηθώ.

> Exo ipopsi mou to site an kai den nomizo oti
> to sygekrimmeno link ananeonetai poly sixna, me apotelesma na min einai
> ksekatharo ti trexei akoma kai ti exei egatalifthei.

Κάθε project έχει ένα contact point που μπορείς να ρωτήσεις, αν σου
ταιριάζει, για να δεις αν τρέχει ακόμα. Δυστυχώς, η πλειοψηφία των εκεί
βρισκόμενων projects έχουν εγκαταλειφθεί αλλά (και εδώ φαίνεται ότι δεν σε
παρεξήγησα)
**όσο όλοι λέμε, "ας κάνει κάποιος κάτι" και δεν πεταγόμαστε μπροστά να
κάνουμε ΕΜΕΙΣ κάτι, δεν πρόκειται ποτέ να ξεκινήσει τίποτα**
Το ότι το link δεν ενημερώνεται σημαίνει ότι δεν συμβαίνει τίποτα
καινούριο (και πως να συμβεί αφού όλοι περιμένουμε κάποιον άλλο να το
κάνει).
Αλλά ακόμα κι έτσι να το δεις, ΠΑΛΙ περιμένεις από ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ να το
ενημερώσει.

Δηλαδή, σαν να λέμε, θες να βοηθήσεις, αλλά θα βάλεις την γραμματέα σου να
ρωτήσει τα διαδικαστικά. Μόνο που, το bug είναι ότι δεν έχεις γραμματέα ρε
φίλε, γιατί δεν είσαι στέλεχος. Δεν έχεις ορντινάντζα γιατί δεν είσαι
στρατηγός. Φαντάρος είσαι. Κι εσύ, κι εγώ και όλοι μας.
Κι όσο εσύ λουφάρεις, εγώ πήζω και το στρατόπεδο πάει κατά διαόλου.

> Sou tonizo kai pali
> oti den einai gia olous to idio eukolo na poun oti simera mia kai den
exo
> tipota kalitero na kano tha ftiakso mia elliniki distro tou Linux, tha
> ekselliniso
> to Mozilla kai tha steilo kai ena arthro sto Magaz gia Real-Time Java
> pou me endiaferei emena.

Όπου και πάλι θα σου επαναλάβω, ότι αυτό δεν είναι δικαιολογία. Το ότι εσύ
ενδιαφέρεσαι για ένα real time java άρθρο που δεν μπορείς να γράψεις, δεν
σημαίνει απολύτως τίποτα.

Γιατί αυτομάτως κάνεις τις εξής παραδοχές:
α) ότι κάποιος άλλος ξέρει να το γράψει, άρα "Κάποιος θα το κάνει"
β) ότι αυτός ο κάποιος έχει το ΧΡΟΝΟ και τιν ΔΙΑΘΕΣΗ να το γράψει.
γ) ότι αφού αυτός ο κάποιος το ξέρει, ΠΡΕΠΕΙ και να το γράψει
δ) ότι αυτό που ξέρεις εσύ (π.χ. πως δουλεύει το ls) δεν ενδιαφέρει
κανέναν, άρα γιατί να το γράψεις εσύ.

Μήπως τώρα το βλέπεις το πρόβλημα?
Ζητάς ο σύλλογος να δραστηριοποιηθεί (όλοι οι άλλοι δηλαδή) για να μάθεις
εσύ κάτι παραπάνω.
Ταυτόχρονα βέβαια, δεν απαντάς σε καμία ερώτηση στη λίστα, γιατί
α) δεν έχεις χρόνο
β) δεν ξέρεις / δεν απαντάς (μα για τίποτα?)
γ) θα απαντήσει κάποιος άλλος
δ) ώχου μωρέ, ποιος ασχολείται τώρα.

> Antitheta tha mporousame poly eukola na analavoume
> mikres  kai sigekrimmenes ergasies opos beta-testing gia paradeigma an
kserame
> oti douleoun sto sygekrimmeno project kai alla atoma tora ta opoia
pithanon
> na einai kai pio empeira kai na mporoun opou xreiastei na mas
kateuthinoun

Beta testing?
Σε τι? Σε κάτι που δεν γράφει κανείς?
ΑΝ όλοι ξεκινάγαμε σαν beta testers **ποιος** θα έγραφε τα προγράμματα που
θα μπαίνανε σε beta φάση?
Και ποιος σου είπε ότι το beta testing είναι εύκολο? Νομίζεις ότι υπάρχει
κανένα software house εδώ πέρα με knowledge base και σχεσιακές βάσεις
αναφορών για να μπορούμε να καταλάβουμε το "δεν μου δουλεύει το ls" τι
σημαίνει?

Σε καμία περίπτωση δεν έχω σκοπό να σου κάνω προσωπική επίθεση. Αν ήταν
κάτι τέτοιο, θα το έκανα στο προσωπικό σου mail.
Τα λέω και τα γράφω στη λίστα, γιατί από τα 120 μέλη που έχει ο σύλλογος,
δεν βρίσκονται 10-15 να κάνουν μία δουλειά, αλλά όλοι γκρινιάζουν και
περιμένουν "να κάνει κάποιος κάτι"

--
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr