Party!

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue May 22 00:20:02 EEST 2001

On Mon, 21 May 2001 20:17:05 +0300
"Vassilis Vlachos" <vsvlahos at otenet.gr> wrote:

<snip>
> Είναι λοιπόν λογικό για κάποιον Admin να είναι
> σε θέση να πραγματοποιήσει κάποια ομιλία με θέμα το Linux, είναι όμως
> εξαιρετικά δύσκολο για οποιοδήποτε άλλο να το κάνει αυτό.
<snip>
Σαν να λέμε, εσύ που ξέρεις πολλά δούλευε για να μάθουμε κι εμείς, κι
εμείς που ασχολούμαστε με άσχετα πράγματα, περί άλλων τυρβάζουμε. Σωστά;

<snip>
> Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο μοναδικός
> τρόπος για να υπάρξει μια κάποια μεγαλύτερη κινητικότητα είναι να
> αναλάβει ένα άτομο να στέλνει στη λίστα κάθε μήνα τα projects που
> τρέχουν και τις ανάγκες που υπάρχουν.

http://www.hellug.gr
Τέταρτο εικονάκι, "έργα ελλήνων Λινουξάδων".
Πάει στο Lugistics που αναφέρει πολλά live αλλά και dead ελλείψει
resources, projects.
Το πέμπτο εικονάκι, πάει σε hosted pages, όμοιο περίπου πράγμα.
Το Magaz από τα 20 editorials που είχε, στα 15 ζητάει αρθρογράφους. Η
λίστα localization είναι σχεδόν νεκρή δυστυχώς. Αυτά είναι εκεί, εδώ και
κάνα-δυο χρόνια. ΔΕΝ είναι δύσκολο να τα βρει κάποιος αν θέλει.
Βέβαια, κλασική ελληνική λογική. Ας κάνει κάποιος (όχι εγώ, άλλος) τον
κόπο να...
- Γράψει netiquette (και ποιος το διαβάζει, φαίνεται από τα postings)
- κάνει μεταφράσεις (και ποιος τις διαβάζει, φαίνεται από τα postings)
- κάνει FAQ (και ποιος το διαβάζει, φαίνεται από τα postings)
- εξελληνίσει τα Α/Β/Γ προγράμματα.
Πάντα όμως κάποιος άλλος.

>Έτσι θα βλέπαμε για παράδειγμα ότι
> μπορεί να χρειάζονται μεταφραστές για να εξελληνίσουν την τάδε εφαρμογή,
> προγραμματιστές για να κάνουν porting κάποιο πρόγραμμα, admins για
> ομιλίες, γραφίστες για το site, beta testers και οτιδήποτε άλλο. Νομίζω
> ότι με αυτόν τον τρόπο πολύ πιο εύκολα κάποιος θα συμμετείχε σε τέτοιες
> προσπάθειες παρά να ξεκίναγε εντελώς μόνος να κάνει κάτι που μπορεί να
> είναι και πέρα από τις δυνάμεις του άλλα και να μην ενδιαφέρει
> πραγματικά πολύ κόσμο.

Στο χωριό μου λένε, ότι όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, 10 μέρες κοσκινίζει.
Καλή η οργάνωση, συμφωνώ απόλυτα, αλλά η γκρίνια για την γκρίνια είναι
άσχημο πράγμα.
εδώ γυρίζουμε όλοι και λέμε "ας κάνει κάποιος μία οργάνωση", "ας στείλει
κάποιος ένα mail" κλπ κλπ κλπ.
Εμ έτσι όλοι ξέρουμε... Δουλειά χρειάζεται, και διάθεση δεν βλέπω.
Όλοι Στελέχη γίναμε και περιμένουμε "να κάνει κάποιος κάτι"..

Πολύ φιλικά, αλλά και εξαιρετικά κουρασμένος από όλη αυτή την κατάσταση
που έχει πλέον καταντήσει αρρώστια,

--
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr