Lets have a party

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Sat May 19 16:36:01 EEST 2001

Εκτός φίλε μου και αν η γκρίνια είναι προς το καλύτερο. Διότι αλλιώς είναι
να προσφέρουν 10 και να υπάρχει απόδωση 7% και αλλιώς είναι να προσφαίρουν
ποιο πολοί και να υπάρχει αρκετά μεγαλύτερη απόδοση. Δηλαδή οι άλλες lug
στον υπολοιπο κόσμο αφτά κάνουν;Δεν νομίζω!Γιατί λοιπόν δεν πέρνετε
παραδείγματα απο αυτες;Γιατί δεν αφήνετε αυτή την λογική(λάθος ή σωστή) και
να βγάλετε λίγο τις παρωπίδες για να κοιτάξετε γύρω σας;Δηλαδή αυτοί είναι
καλύτεροι;Θες να μου πείς οτι όλοι προσφέρθηκαν απο μάνοι τους για το
καλό;Αλήθεια περιμένεις να το πιστέψω αυτό;