installfest stin kriti sta tei hrakleiou

DJ Art djart at linux.gr
Sat May 19 00:20:01 EEST 2001

On Friday 18 May 2001 14:28, Papadogiannakis Vagelis wrote:

> **8a mporouse kapoios apo pano na katevei? H oli fash programatizetai
> gia tis 15 tou mina iouniou.

να κάνω μόνο μια ερώτηση ?

Την ημερομηνία, την διαλέξατε με

srand(time(NULL));

minas = 1 + rand() % 12;
mera = 1 + rand() % 30;

/* no offense, απλά .... δεν ξέρω κατά πόσο
θα μαζέψετε τον κόσμο που θα μπορούσατε να μαζέψετε */

ή με βάση κάποια συγκεκριμένα κριτήρια ? :-)

απλώς, το fest που έγινε εδώ, μέχρι να κατασταλλάξουμε για την
ημερομηνία, είχαν ήδη περάσει 3-4 μήνες (συνέτρεξαν πάρα πολλοί λόγοι).

PS: Κάλλιστα έχεις το δικαίωμα να μου πείς "έτσι μας ήρθε να κάνουμε το
κέφι μας, έτσι το επιλέξαμε" (έτσι και με λίγο κρητικο τσαμπουκαλέ ύφος
;), απλά εγώ το θέτω από πλευράς "κόσμου", δηλαδή χρηστών που θα έρθουν
για (να δεχτούν) εγκατάσταση, έτσι ? χωρίς παρεξήγηση.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras