Let's have a party

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Fri May 18 23:34:01 EEST 2001

On Friday 18 May 2001 03:21, you wrote:
> Sugnomi alla 8a diafoniso,
>
> Entaksei mporo na po oti i gnosei tis C 8a voi8ouse an
> 8eleis na asxolei8eis me ton programmatismo alla den nomizo
> na boi8ouse kata poli sto na katalaveis ta HOWTO.
>
> Den xreazese C gia kaneis install/configure/maintain gia paradeigma
> an LDAP server, SAMBA, SQUID, PPP, ADSL, SENDMAIL kai polla alla.
>
> Aplos xreaizete na exeis geniki gnwsei tou TCP/IP, linux filesystem, kai na
> exeis mia idea to pos douleuei to ka8e programma. Kai vivlia uparxoun
> polla.

> [...]

Αγαπητέ φίλε,
Ειπα ότι στο UNIX όλα αρχίζουν από την C. Δεν είπα ότι όλα
τελειώνουν εκεί. Φυσικά και χρειάζεται να ξέρεις πολλά άλλα
πράγματα.
Γι' αυτό εξ άλλου πρότεινα και το εγχειρίδιο της SuSE στην
βιβλιογραφία. Στις 600 σελίδες του μαθαίνεις για δίκτυα, boot
managers, kernel configuration, στήσιμο του hardware
κλπ κλπ κλπ. Είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος να αγοράσεις το SuSE.

Επίσης, το Beginning Linux Programming δεν ασχολείται μόνο με C
αλλά και με το κέλυφος, την Perl, την Tcl, το CGI, ... Είναι η
απαραίτητη εισαγωγή σε δεκάδες θέματα. Το συνιστώ σε όλους.
Όμως, αν γράψει κανείς μια σοβαρή stand-alone εφαρμογή, θα το
κάνει μάλλον σε C (ή C++ στο KDE).

Νίκος Κανελλόπουλος
http://nk.wzpro.net