Let's have a party

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Thu May 17 16:54:01 EEST 2001

> Είμαι εντελώς άχρηστος. Προσπαθώ να μάθω,
> δυσκολεύομαι διότι έχω και το σχολείο μου, όπως άλλοι τις δουλειές
> τους και προσωρώ σαν σαλιγκάρι.

Αγαπητέ φίλε,
Μια φορά μιλούσα με μια φίλη μου ψυχολόγο και μου είπε κάτι που
μου ήρθε εντελώς ξαφνικό. Ενώ της έλεγα ότι όλοι οι άνθρωποι
προτιμούν να κάνουν κάτι που είναι ωραίο (και άρα συνεπάγεται
δυσκολίες), αυτή μου είπε: "Πολλοί άνθρωποι απλώς κάνουν ότι είναι
πιο εύκολο...". Και τότε κατάλαβα πώς συμπεριφέρεται ο πιο πολύς
κόσμος. Έτσι κι εσύ. Επειδή όμως αρκετά σε έκραξαν ήδη, εγώ θα σου
προτείνω τρόπο να βγεις από την αμάθεια και να γίνεις λιγότερο άχρηστος.
Στο χώρο του Unix/Linux ισχύει η σχέση "UNIX = γλώσσα C".
Όλα αρχίζουν από εκεί.

Σου προτείνω λοιπόν την εξής βιβλιογραφία:

1. Kernighan & Ritchie : The C programming language (υπάρχει και σε μεταφρ.)
2. Stones & Matthew : Beginning Linux Programming
3. To εγχειρίδιο της SuSE, που υπάρχει στα πακέτο Professional

Πόσο χρόνο θέλει; Περίπου 6 μήνες (πολύ λέω), αν κάνεις σωστή δουλειά.

Αφού μελετήσεις αυτά τα βιβλία, θα είσαι έτοιμος να  διαβάσεις (και να
καταλαβαίνεις τι διαβάζεις) τα δεκάδες how-to και tutorials.

Αν κάνεις σωστή δουλειά, θα έχεις επίσης αρκετές ιδέες για δράση.
Οπότε σε 6 μήνες σε περιμένουμε, πολύ πιο χρήσιμο για την κοινότητα,
με τις προτάσεις και τα έργα σου.

Συμπληρωματική βιβλιογραφία:
1. Programming Perl, 3rd ed.
2. Professional Linux Programming