Lets have a party

Βασίλης Γιαννακόπουλος(Bill Giannakopoulos) BillG at hellug.gr
Wed May 16 00:01:07 EEST 2001

Πολλές φορές σκέφτομαι τον σύλλογο μας(της HEL.L.U.G.)ας μου επιτραπεί να
πω, ο οποίος δυστυχώς δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Δεν ξέρω πως
λειτουργούν στις άλλες χώρες όμως σίγουρα, εδώ, στην Ελλάδα δεν υπάρχει
ΚΑΜΙΑ οργάνωση. Θα μου πείτε τι οργάνωση να υπάρχει και τι εννοώ με αυτό. Αν
κοιτάξετε στην λίστα, στα αρχεία θα δείτε ένα αντίστοιχο κείμενο που έστειλα
πριν από μερικούς μήνες με καμία απάντηση.
Είμαι άτομο που μου αρέσει η οργάνωση και μισώ την ακαταστασία. Πιστεύω στις
Ιδέες που φτιάχνουν έναν σύλλογο και γίνομαι μέλος σε αυτόν όταν έχω να
προσφέρω κάτι, ασήμαντο ή σημαντικό, δεν έχει σημασία, αλλά και όταν ΟΛΟΙ
μαζί προσφέρουμε κάτι σαν σύνολο, σαν σύλλογος.
Οι παλαιοί έλεγαν ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Το ότι μερικοί άνθρωποι
προσφέρουν για το καλό του συνόλου είναι λάθος, ειδικά στην περίπτωσή μας
όπου ο οι φίλοι του Linux πρέπει να προσφέρουν από τους εαυτούς τους από το
λιγότερο μέχρι το περισσότερο δυνατό. Χρησιμοποιώ λοιπόν τον παρακάτω
αλληγορικό τρόπο για να σας δώσω να καταλάβετε τι συμβαίνει και τι θα
έπρεπε.
Όλοι θα έχετε πάει σε party σαν παιδιά ή και θα πηγαίνετε όσοι από εσάς
είστε ακόμη. Επίσης σίγουρα θα έχετε βρεθεί σε τέτοιου είδους συγκέντρωση
όπου ενώ υπάρχει χώρος, καλή διάθεση, καλή μουσική, δεν περνάει κανείς καλά.
Υπάρχουν διάφοροι που έχουν συγκεντρωθεί στην μία γωνία, άλλοι στην άλλη και
δημιουργούνται τα λεγόμενα «πηγαδάκια». Εστίες δηλαδή που οι άνθρωποι
διασκεδάζουν. Είναι άνθρωποι από διαφορετικές κοινωνικές τάξεις και με
διαφορετικές προσωπικότητες και αντιλήψεις. Άλλοι είναι από το ίδιο σχολείο,
άλλοι είναι άσχετοι. Δεν περνάνε όλοι καλά. Ποιος φταίει για αυτό; Ο
οικοδεσπότης. Δεν φρόντισε να «μοιράσει ρόλους» όπως θα λέγαμε, να γνωρίσει
τα άτομα μεταξύ τους και όλοι να γίνουν μία παρέα για να περνούν όλοι καλά.
Υπάρχει τώρα και το άλλο. Πάτε σε ένα party που δεν έχει καλή μουσική,
φαγητό καθόλου, όμως ο οικοδεσπότης είναι πολύ ζεστός. Σας γνωρίζει και ενώ
κανείς δεν είναι ίδιος και δεν μοιάζετε καθόλου ούτε γνωρίζεστε, έχει ως
αποτέλεσμα να σας μείνει το party αξέχαστο.
Σας ρωτώ τώρα μέλη του HEL.L.U.G. και αγαπητό Δ.Σ. που θέλετε να ανήκουμε;
Στην πρώτη κατηγορία ή στην δεύτερη; Εγώ προτιμώ πάντως στην δεύτερη.
Είτε το πιστέψετε είτε όχι είμαστε ένας ακατάστατος σύλλογος. Κάποιος πρέπει
να βάλει τάξη. Πλησιάζουν οι εκλογές. Οι άνθρωποι που υπάρχουν στο σύλλογο
είναι πολλοί καλοί άνθρωποι. Πολλοί καλοί προγραμματιστές. Αλλά μάλλον δεν
είναι αρκετό αυτό για να είσαι σε ένα Δ.Σ. και να ελέγχεις πάνω από 100
μέλη.
Δεν πρόκειται να βάλω υποψηφιότητα διότι δεν ου το επιτρέπει η ηλικία μου,
αλλά ελπίζω αυτό το μήνυμα να φτάσει στα αυτιά αυτών που θα βγούν μέλη και
να φτάσουν το σύλλογο μας στα ύψη. ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΗΣ ΓΗΣ
Ευχαριστώ,
BillG