Project katataksis ton keimenon toy Linux (LCP)

DJ Art djart at linux.gr
Sun Apr 8 19:01:00 EEST 2001

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> osoi endiaferontai na boh8hsoyn as riksoyn mia matia sto
> http://links.hellug.gr/LCP/LCP-v063.html  na paroyn mia gefsi toy ti ginete
> kai na synexisoyn proteinontas nees kathgories kai ypokathgories. Oposdhpote
> xreiazetai merikoi na epeksergazontai ta stoixeia poy mazeyontai kai na ta
> pros8etoyn sto dentro.
>
> Prospa8hsa na perigrapso oso perissotero boroysa to Project. Erothshs kai
> dieykriniseis epo edo.

Με τον Φώτη, όπως σου είπα και χθές, είχαμε μιλήσει για το LCP πρίν από
πάρα πολύ καιρό και τότε είχε ζητήσει γενικά συμβουλές ή τί άλλο να
προσθέσει και του είχα προτείνει διάφορα πράγματα, από τα οποία με άλλα
συμφώνησε και τα διόρθωσε ή αφαίρεσε κάποια περιττά κομμάτια κλπ.

Δεν έχω να προτείνω κάποια άλλη κατηγορία, δεν φαίνεται να έχει ανάγκη
από άλλα στοιχεία προς το παρόν. Εγώ αυτό που θα έλεγα είναι να
προχωρήσει τώρα και να δοθεί έμφαση λίγο στην εμφάνιση έτσι, ώστε να
"αναδειχθεί" η μορφή του δέντρου, να γίνει σαν "ευρετήριο" και κάποιος
είτε να αρχίσει να το διαβάζει από την αρχή (π.χ. αρχάριος) ή κάποιος
άλλος που ψάχνει στοιχεία να πάει "καρφωτός".

Τώρα για τις κατηγορίες, είναι δεδομένο ότι θα ακολουθήσει την πορεία:

Εισαγωγή

Εγκατάσταση διανομής
	5 πράγματα για τις εντολές/κονσόλα
	5 πράγματα για τις δυνατότητες που έχει πλέον ο χρήστης που μόλις το
εγκατέστησε

Πακέτα προγραμμάτων
	Τί είναι το rpm
	πώς κάνουμε compile ένα πρόγραμμα κλπ

configuration/optimization συστήματος
	Εγκατάσταση hardware
	Εγκατάσταση περεταίρω software
	Ρύθμιση επιλογών
	ελληνικά - γραμματοσειρές κλπ
Δίκτυο
	modems/netmods/DSLs κλπ ...
	browsers/ προγράμματα για irc/ftp/download/μπλα .. μπλα

Multimedia ενότητα
	mp3 κλπ ...
	video dvd divx κλπ ...
	scanners ξέρω γω ..
	ψηφιακές κάμερες
	gimp κλπ ...

Ενότητα γραφείου
	offices κειμενογράφοι κλπ.

ενότητα προγραμματιστών

ενότητα παιχνιδιών / 3D acceleration κλπ ...

advanced ενότητα
	Servers κλπ ... (αυτό λέω ας πάρει μιά τελική μορφή για όλα τα
παραπάνω, και μετά καθόμαστε και ασχολούμαστε με αυτό το κομμάτι).

Γενικά, εγώ έχω μιά πιο γενική κατηγοριοποίηση: (μόνο 2 κατηγορίες):

1) Το linux σαν workstation, desktop, office, client κλπ...

2) Servers

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras