[Re: Linux-hostile companies (was Re: Mail server kai alla)]

Kyriakos K.Skafas kskafas at usa.net
Sat Apr 7 17:26:01 EEST 2001

"Mavrelos, Antonios" <A.Mavrelos at csd.ase.gr> wrote:
<snip>
> Γνώμη μου είναι ότι η black list δεν θα βοηθήσει σε τίποτα.

+Συμφωνώ.

> Τουλάχιστον στη δικιά μου εταιρεία που τα "στελέχη" είναι ΑΣΧΕΤΑ ούτε που
θα
> τους "ξύσει". Πρέπει να βρεθεί άλλος τρόπος. Ισως οικονομικές μελέτες,
> security θέματα να είναι καλύτεροι τρόποι να προσεγγίσουμε την κατάσταση.

+Και όλ'αυτά σε δωρεάν ή φθηνά σεμινάρια του HEL.L.U.G. σε χώρους και υπό την
αιγίδα του Τ.Ε.Ε. (ξέρω ό,τι δεν έχουμε αποφασίσει ακόμη, αλλά ...)

> [...]
> Για να φτάσεις στο παραπάνω νούμερο έχεις κατανοήσει πλήρως το έννοια του
> "συμφέροντος".
> 	Θα πάει μια ομάδα από τεχνικούς και "πορομένους" (για αυτούς) και θα
> τους βάλει σε μια λίστα. Και??? Τι θα χάσουν? Εχει ασχοληθεί κανείς με
> πωλητές της M$? Ξέρετε τι δίνουν για να μπουν σε μια μεγάλη εταιρεία? Και
> βέβαια με τι ανταλλάγματα? Το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ κέρδος για έναν manager από μια
> τέτοια συμφωνία είναι τεράστιο. Το χάσιμο το να γραφτεί η εταιρεία του σε
> μια τέτοια λίστα είναι μηδαμινό (ουσιαστικά δεν υπάρχει).

+Να και ένας γνώστης της αγοράς ;) Δυστυχώς, και εγώ από την περιορισμένη ως
σήμερα εμπειρία μου δεν μπορώ παρά να το επιβεβαιώσω ... :(

> 	Θα ήθελα να προτείνω κάτι. Ως προς το Server τμήμα το Linux το
> παλεύει. Και το παλεύει γερά. Σε αυτήν την τόσο εχθρική εταιρεία κατάφερα
> και έβαλα 4 Linux Boxes. Το πρόβλημα είναι στα workstations. Για να
> αντικαταστήσει κάποιος το win του με Linux, BSD ή ότι άλλο θέλει θα πρέπει
> να αποδείξει ότι δουλεύει ομοιόμορφα με τους υπόλοιπους. Μεταφορά .doc,
> .xls, .pst αρχείων και επεξεργασία και εννοείται ΕΛΛΗΝΙΚΑ (και στην
> εκτύπωση).

+Σε μια συζήτηση με άτομο της SuSE.gr έμαθα ό,τι σκοπεύουν στην 7.2 να
υποστηρίξουν τα ελληνικά το ίδιο καλά με τα γερμανικά ... μακάρι!
<snip>

Κυριάκος

Kyriakos K. Skafas

kskafas at usa.net