LCP - Teleutaia nea

Photis Yannoulas photis_the_great at vol.forthnet.gr
Fri Mar 23 17:20:01 EET 2001

Αγαπητοί φίλοι - αγαπητές φίλες (υπάρχετε; :-) )

Αυτές τις μέρες αντάλλαξα μερικά e-mails με το LDP (βασικά με τον Greg
Ferguson) γιά το θέμα του LCP. Το βρήκαν αρκετά ενδιαφέρον, ο Greg το
έριξε αμέσως σε "κρυφό" link (εδώ : http://www.ibiblio.org/gferg/LCP/ -
είναι η σελίδα γιά εργασία on-line), ώστε να μαζέψει ιδέες απ' όσα άτομα
θα το βλέπανε, και μου απαντήσανε ότι ουσιαστικά περιμένουν να τελειώσει
ένα παρόμοιο project των εκδοτικών επιχειρήσεων Pearsons (SAMS, κλπ).

    Ένας από τους υπεύθυνους εκεί είναι ο Sunthar Visuvalingam, που μου
έστειλε ένα text attachment με το δικό τους δέντρο. Αυτό βασίζεται σε
παλιότερες δουλειές γιά IT taxonomy (κυρίως γιά Unix), αλλά είναι πολύ
αυστηρό, σχεδόν ακαδημαϊκό και αρκετά δύσκαμπτο. (Όποιος φίλος - όποια
φίλη θέλει, να το στείλω με e-mail κι αυτό.) Απ' όσα κατάλαβα, φτάνει να
κατατάσσει μέχρι και τις εντολές (ανάλογα με ποιά headers της C
χρησιμοποιούν;;;) και τις utilities.
    Εν πάσει περιπτώσει, τους εξήγησα ότι μιά τέτοια δουλειά σίγουρα
υπερβαίνει τη δική μου (η οποία αποτελεί υποσύνολό της), αλλά (α) **να
τελειώσει κάποτε** :-) και (β) να έχει μιά λογικά κλιμακούμενη σειρά
δυσκολίας, από την ιστορία των OS's/δημιουργία LUG's, μέχρι τον
προγραμματισμό και το clustering, και μάλλον έδωσα μιά νέα ώθηση στο
θέμα. Ως ότου, όμως, να μας πει το οριστικό ok το LDP (διότι πιό σωστό
είναι αυτοί να δίνουν τον ρυθμό σ' αυτά τα θέματα ειδικά, κι εμείς να
κρατάμε local mirror), τίποτε δεν μας εμποδίζει να ανταλλάσουμε ιδέες
εδώ.

    Όταν θα φτάσει η στιγμή ν' ανεβάσω/ουμε υλικό στο
http://lcp.hellug.gr/ (που ευγενικά μου παραχώρησε η Hellug), θα σας
ενημερώσω με μήνυμα εδώ. Μέχρι τότε, όσοι-ες επιθυμείτε να σας στείλω
τις δύο html σελίδες του LCP (κυρίως οι αρχάριοι-ες, ώστε να βρείτε μιά
λογική σειρά γιά ν' αρχίσετε να διαβάζετε), μπορείτε να μου το ζητάτε
εδώ : 4radiant at usa.net (στο e-mail από τον ISP μου γίνεται επίσης, αλλά
δεν με βολεύει).
    Ειδκά γιά τις μεταφράσεις των HowTo's, τώρα, έχω σκαρώσει και άλλες
δυό σελίδες που περιέχουν τα links γιά τα μεταφρασμένα, καθώς και
σημειώσεις γιά το αν έχω "καπελλώσει" μερικά γιά προσεχή μετάφραση.
(Όχι, καθόλου δεν έχει πεθάνει η μεταφραστική προσπάθεια! :-) ) Να σας
τις στείλω κι αυτές αν το θέλετε, αλλά τα μεταφρασμένα HowTo's θέλουνε
αλλαγή ταξινόμησης, scripts γιά mirroring, κλπ κλπ κλπ επάνω στον
server, πολλές φορές δε αλλαγή και των ονομάτων αρχείων. (Ώστε, τα links
της λίστας μου δεν δείχνουν σε πραγματικά αρχεία.) Πχ, το LDP έπαψε να
κρατάει HowTo's σε .dvi, άρα το ίδιο πρέπει να γίνει κι εδώ.
    Αλλά αυτή τη δουλειά δεν μπορώ να την κάνω εγώ, όπως καταλαβαίνετε
είναι καθαρά δουλειά administration.

    Μέχρι, λοιπόν, να συντονιστούμε και να προχωρήσουμε στις νέες
αλλαγές (σύντομα πιστεύω! :-) ), νά 'στε καλά!

    Φώτης

--
Mad Scientist Headquarters Incorporated