New members,Hellug, κλπ κλπ κλπ κλπ

Βασίλης Γιαννακόπουλος BillG at hellug.gr
Thu Mar 22 03:16:16 EET 2001

Αγαπητά μέλη και Δ.Σ.,
μπαίνοντας εχτές στην edessa  είδα τα μυνήματα με το όνομα Nea meli και αφού
τα διάβασα, τολμώ να πώ οτι υπάρχει ένα μικρό δίκιο.
Είμαστε σύλογος στον οποίο είναι γραμμένα 100 μέλη, πράγμα που σημαίνει
εκτός απο την ετήσια συνδρομή θα πρέπει να καταβάλλουν και κάτι απο τον
εαυτό τους. Φυσικά δεν μπορούν όλοι να αναλάβουν κάποιο project ή να κάνουν
κάτι δύσκολο αλλά σίγουρα κάτι απλό όλοι μπορούν να το κάνουν. Επειδή είμαι
σίγουρος οτι θα με ρωτήσετε κάθησα και σκέφτηκα:
1)μεταφράσεις
2)Διοργανώσεις
3)ενυμερώσεις
4)σεμινάρια

δεν σκέφτηκα και πολύ να πώ την αλήθεια όμως είμαι σίγουρος οτι θα
καταφέρουμε ΟΛΟΙ μαζί να πετύχουμε πολλά. Πρέπει να ενωθούμε. Να γίνουμε
ενεργά μέλη. Πρέπει να δείξουμε στον κόσμο της πληροφορικής και μη οτι
υπάρχουμε εμείς, το Linux και ένα αγκάθι το οποίο κοντέβει να σκοτώσει την
μονοκρατορία της Microsoft. Το ξέρετε οτι υπάρχουν άτομα στον χώρο μας που
δεν έχουν ξανακούσει την λέξη Linux;
Αλλά τίθεται και ένα άλλο θέμα.Γιατί να είμαι εγώ μέλος αφού όταν δεν είμαι
είναι το ίδιο πράγμα. Η διαφορά ενός μέλους απο έναν που δεν είναι, είναι
οτι αυτός που δεν είναι δεν καταβάλλει ποσό. Όχι οτι είναι τιποτα το κακό
2000δρχ το χρόνο, όμως έτσι είναι αρνητικό. Τα μέλη θα πρέπει να έχουν
κάποια προτερήματα και πλεονεκτήματα, αλλά και ανάμεσα στα μέλη θα πρέπει να
υπάρχουν τάξεις, αυτοί που κάνουν πολύ δουλειά λιγότερη και σχεδόν καθόλου.
Δεν έχω προς το παρόν να προσθέσω τίποτα άλλο.
BillG