dentro gnosis!

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Tue Mar 20 12:52:01 EET 2001

Zhthsa na mhn asxolh8oyme akomh me ta periexomena ka8e kathgorias. 8elo thn
bohuia sas na sthsoyme arxika tis kathgories. Opote 8a sthso ego mia protash
kathgorion kai perimeno olon tis protaseis gia na oristikopii8i to dentro.
Aftes tis meres exo ligo doylitsa, apo thnallah ebdomada 8a anebaso to
dentro opos to exi ftiaksi o Fotis kai 8a synexisoyme apo kei ke pera.

K. Tsakaloglou