Nea meli

DJ Art djart at linux.gr
Fri Mar 16 13:05:14 EET 2001

Vassilis Vlachos wrote:

Γενικά, έχεις εν μέρει δίκιο και εν μέρει άδικο. Πάμε:

> Parakoulotho ti lista arketo kairo kai tha ithela na anafertho sta mail pou
> thigoun to provlima elipsis neon mellon.

Δεν υπάρχει πρόβλημα έλλειψης νέων μελών. Υπάρχει πρόβλημα έλλειψης
*ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ* νέων μελών. Και η πρωτοβουλία είναι πρωτοβουλία. Αν εσύ
έχεις κάτι κατά νου και συναντηθούμε εμείς στην Πάτρα και μου πείς τα
σχέδιά σου, τότε δεν θα είναι και τόσο πρωτοβουλία :-)

> mia parea.

Άντε πάλι :-) Μα, δεν είναι ο σύλλογος μιά παρέα. Αν εγώ πηγαίνω σε κάθε
συνάντηση και έχω γνωρίσει άτομα και βλέπεις ότι υπάρχει ένα κλίμα
φιλικό, τότε σου φαίνεται αρνητικό αυτό εσένα ή θετικό ? Προτιμάς να
κρατάνε "τυπικές" σχέσεις μεταξύ τους τα μέλη ??

> Auto einai fysiko apo tin stigmi pou kapoia sygekrimmena atoma
> travoun olo to louki alla merikes fores h megali anesi pou yparxei kai

Μα αυτό είναι το θέμα. *πρέπει* να υπάρχει άνεση, αλλιώς αν ο καθένας
ήταν "μοναχικός καβαλάρης", τότε δεν θα υπήρχε σύλλογος. Θα υπήρχαν 100
άτομα γραμμένα αλφαβητικά σε μία λίστα.

Αν εγώ που είμαι στο ΔΣ δεν έχω άνεση με τους υπόλοιπους που είναι στο
ΔΣ, τότε πώς θα συνεργαστούμε ?

> (poio einai to DS, poios einai
> sto magaz, poios einai o listarxos, pote pou poioi synatiomaste klp)

Ποιός είναι πού ? Ο οποιοσδήποτε μπορεί να είναι στο οποιοδήποτε μέρος.
Δεν είδα στις εκλογές να πλακωθούν όλοι οι νέοι να βάλουν υποψηφιότητα.
Ο συντάκτης του magaz δεν είδα να παραπονιέται ότι πολλά νέα μέλη του
στέλνουν άρθρα και δεν προλαβαίνει. Ακόμα και για τον λίσταρχο, ζητήσαμε
άτομα. Δεν είδα μεγάλο εθελοντισμό.

> Apo tin ali den mporeis na
> analaveis na kaneis otidipote meso  mail mesa  apo  mia lista

Εδώ κάνεις λάθος. Αν δεν υπήρχε το mail, ο σύλλογος δεν θα είχε
καταφέρει τόσα πολλά. ΤΑ ΠΑΝΤΑ στο σύλλογο κινούνται κυρίως μέσω mail.
Το magaz δουλεύει αποκλειστικά με email. Η οργανωτική επιτροπή του
installfest συνεργάστηκε αρκετά με το mail, βέβαια συναντηθήκαμε και μια
δυο φορές. Το ΔΣ όλον τον καιρό με mail επικοινωνεί. Είναι δύσκολο να
συναντιόμαστε κάθε λίγο και λιγάκι. Ένα Σαββατο το μήνα είναι πολύ πιο
εύκολο, αλλά όλον τον υπόλοιπο καιρό ?

Βέβαια, εδώ έχεις εν μέρει δίκιο ότι θα πρέπει να γίνονται και
συναντήσεις, αλλά συνήθως αυτό δεν είναι εφικτό (ειδικά αν μιλάμε για
επαρχία κλπ).

> an den exeis
> kai kapoia prosopiki epafi me tous anthropous pou tha synergasteis

Αν έχεις κάποια επαφή, δεν θα αποκτήσεις και άνεση ?? ;-)

> Sas fainete apolyta fysiologiko kapoios apo
> tou pouthena na steilei ksafnika ena arthro sto magaz

Αυτό ναι, είναι φυσιολογικό. Θα κουβεντιάσεις μέσω e-mail με τον
συντάκτη. Εγώ τουλάχιστον έτσι έκανα επί ένα χρόνο. Μπορεί να είχα ναι
μεν συναντηθεί π.χ. στις συναντήσεις, στην πίτα κλπ, αλλά αυτό δεν είχε
να κάνει με το magaz αυτό καθαυτό.

Τέλος πάντων, αν θές να έχεις προσωπική επαφή, είσαι ελεύθερος να το
κάνεις. Εκεί θέλω να καταλήξω. Δεν είναι τυχαίο που κάνουμε κάθε μήνα
συνάντηση. Έρχονται και καινούρια μέλη, και παλιά μέλη και μη μέλη,
όποιος θέλει. Δεν είναι exclusive οι συναντήσεις, είναι open, πώς να το
πώ. Υπάρχουν φορές που μαζευόμαστε σχετικά αρκετοί. Άλλες φορές δεν
προλαβαίνουν όλοι, είμαστε σχετικά λίγοι.

Έχουμε πεί άλλωστε, αν αρχίζουν συστηματικά να μαζεύονται πολλά νέα και
παλιά μέλη (ή μη μέλη, αρχάριοι κλπ) και υπάρχει ανάγκη, θα μπορούμε να
πάμε σε αίθουσα και να υπάρχει κάποιος ομιλητής που να έχει πάρει την
πρωτοβουλία να επιλέξει ένα θέμα και να το παρουσιάσει στους υπόλοιπους.

> Apo tin alli kapoios pou kanei to proptychiako toy sta Chania

Στα χανιά, όχι. Είναι λίγο δύσκολο.

Γενικά στην Κρήτη υπάρχει ανάγκη δημιουργίας ενός τοπικού LUG. Τον πρώτο
λόγο, όμως, τον έχουν οι Κρητικοί Linuxάδες :-)

> 'h to metaptychiako stin Patra mporei na erxetai eukola stis sinantisis poy

Στην Πάτρα ... (θα σε απογοητεύσω), ναι, 2.5 ώρες είναι, μπορεί ακόμα
και αυθημερόν να το κάνει. (θα αφιερώσει μισή ακριβώς μέρα).

> nomizo oti ena kalo vima
> tha itan ta palaiotera meli pou einai se kapoio panepistimio na prospathisoun
> na erthoun se epafi me ton ekei kosmo poy asxileitai me Linux mesa sto
> panepistimio.

Καλό θα ήταν. Αλλά υπάρχει και το πρόβλημα του χρόνου. Δεν είναι πάντα
εύκολο αυτό που ζητάς. Επιπλέον, δεν επιβάλλεται αυτό. Κάποιος μπορεί να
το κάνει εθελοντικά και μόνο.

> Etsi an kapoios gia paradigma skeftetai na grapsei ena arthraki sto magaz na
> exei epafi arxika me enan palio na to sizitisoun mazi kai meta na
> epikoinonisoun me ton arxisintakti kai an ta vroyn na proxorisei to pragma.

Ναι, είναι απείρως δύσκολο να δουλεύει έτσι το magaz. Θα στείλεις ένα
email στον συντάκτη και θα συζητήσετε έτσι, δεν μπορεί να γίνει αλλιώς.

> An kapoios apo to Panepistimio Patras tha epithoume na erthei se epafi mazi
> mou as steilei prosopiko mail.

Θα σου στείλω, λοιπόν :-)

Επίσης, και στην Πάτρα υπάρχει ανάγκη αναβίωσης του PLUG, είμαστε πολλοί
οι
Linuxάδες εκεί. Να σε δώ, λοιπόν, μπορείς να πάρεις πρωτοβουλίες και να
το ξαναξεκινήσουμε, δεν είναι δύσκολο (5 mail να στείλεις ;> και μιά
βόλτα από τα irc να κάνεις, τέλειωσε :) Και κάποιος άλλος (από τους
μηχανολόγους) μου είχε στείλει προσωπικό για να το ξεκινήσουμε, αλλά δεν
είδα κινήσεις.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras