Συντηρητής HowTo

DJ Art djart at linux.gr
Wed Mar 7 12:33:01 EET 2001

Papadogiannakis Vagelis wrote:

> Kai to kiriotero, mipos ftaime emeis gia afto? (`h aftoi pou ta 8ene ola
> etoima?)

Η λύση στα προβλήματα που αναφέρεις είναι μόνον μία: να μπεί στη δουλειά
"νέο άιμα". Δεν μπορούν συνέχεια οι ίδιοι αρθρογράφοι να σου στελνουν
επί χρόνια και χρόνια άρθρα. Πρέπει νέα άτομα με νέες εμπειρίες να
αλληλοβοθηθούν ειδικά στα κατώτερα επίπεδα (δηλαδή beginners).

Δηλαδή, κάποιος που παλιά ήταν αρχάριος και τώρα ξέρει 5 πράγματα και
κοιτάει πιο advanced διαδικασίες, δεν μπορεί να κάθεται να ασχολείται
συνέχεια και να εξηγεί π.χ. πως στήνονται τα ελληνικά στο staroffice
συνέχεια και συνέχεια επί δεκαετίες.

Πρέπει να δημιουργηθούν layers (αρχάριοι να βοηθάν αρχάριους, λίγο πιο
προχωρημένοι να βοηθάνε αρχάριους, λίγο intermediate να βοηθάνε μέσους
χρήστες κλπ κλπ ....)

Διότι ΟΝΤΩΣ όλοι τα περιμένουν έτοιμα, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα
για αυτό. Εδώ έρχονται mail και λένε "πότε θα εξαπλωθεί ο σύλλογος στο
ΤΑΔΕ νησί ??"

> Kai poia einai i 8esi mas? (kai poia h 8esh tous?)

Φαντάζομαι το έπιασες ... :)  Η φιλοσοφία του "δεν τα περιμένω όλα
έτοιμα, βοηθάω και γώ" πρέπει να "περάσει" με τον καιρό. Και νομίζω πως
επιτυγχάνεται αυτό αργά, αλλά σταθερά. Άλλωστε, σαν Ελληνες, έχουμε και
λίγο νοοτροπία της "μασημένης τροφής" ...

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras