Problem with my internet connection

Χαράλαμπος Μπαλαλής haribalos at artaxia.gr
Fri Feb 9 14:31:03 EET 2001

 Prosfata ebala se enan server pou thelo na ton kano
 proxy , to Mandrake7.2.
 Exo loipon mia ISDN sindesi ston otenet kai xekinisa
 na sindeso to linux.
 Xrisimopoihsa to kppp kai ola deixan mia xara , sindethike
 me chap kai oute kathexis.
 Omos parola ayta den mporo na do selides , oute ftp oute tipotis..
 eyaxa na do mipos ta dns entries itan lathos alla den itan.
 Otan ekana ping me domain name to ping den ekane tipota ,
 me ip address omos emfanize mia grammi kai meta kollage.
 Me ctrl+c mou elege oti esteile kapoia paketa alla kanena den
 estalei piso , opote eixa 100% packet loss.
 Akoma den exo katalabei ti mporei na ftaiei kai den blepo net katholou?
 Afou to kppp sikonei tin sindesi kanonika kai den tin rixnei.
 To init string pou bazo einai to ATB40.
 Kapoia boithia guys sto ti mporei na simbainei????

 Eyxaristo ek ton proteron

 Haribalos.