[Re: new list]

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Mon Dec 11 18:08:01 EET 2000

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν σε καταλαβαίνω. Είναι κακό να γίνει μια λίστα με πιο γενικό
> περιεχόμενο απο Linux και μόνο Linux? Καλό θα ήταν να μπορουσαμε
> μαζι με τα παιδιά απο το bsd.gr να κάνουμε μια πιο γενική λίστα
> για admin ή/και προγραμματιστές. Τα συστήματα δεν είναι τοσο
> διαφορετικά για να γίνουν ξεχωριστά τα  greek-freebsd-admins, greek-openbsd-admins,
> greek-linux-admins, greek-solaris-admins. Είναι κάτι που καλό θα ήταν να
> ήταν σε μια λίστα - και η linux-greek-users δεν μπορεί να τα καλύψει -
> αφου είναι για support σε linux.
>
> --
> [...]

Η unix-admin-gr μου ακούγεται και εμενα καλη ιδέα. Πρέπει όμως
να είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρχει κίνηση. Διότι, το μόνο χειρότερο
από μία λίστα με υψηλό "δείκτη θορύβου" είναι μία λίστα με πολύ
μικρή κίνηση... (το τελευταίο είναι και επιχείρημα εναντίον
των ξεχωριστών λιστών για κάθε unix-flavor)

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!
http://www.yassou.net/