[Re: new list]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Dec 10 01:50:49 EET 2000

On Sat, Dec 09, 2000 at 05:02:00PM +0200, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Δεν σε καταλαβαίνω. Είναι κακό να γίνει μια λίστα με πιο γενικό
> περιεχόμενο απο Linux και μόνο Linux? Καλό θα ήταν να μπορουσαμε
> μαζι με τα παιδιά απο το bsd.gr να κάνουμε μια πιο γενική λίστα
> για admin ή/και προγραμματιστές. Τα συστήματα δεν είναι τοσο
> διαφορετικά για να γίνουν ξεχωριστά τα  greek-freebsd-admins, greek-openbsd-admins,
> greek-linux-admins, greek-solaris-admins. Είναι κάτι που καλό θα ήταν να
> ήταν σε μια λίστα - και η linux-greek-users δεν μπορεί να τα καλύψει -
> αφου είναι για support σε linux.

Αν και μέσα σε μια λίστα που υπάρχουν και Linux και FreeBSD και OpenBSD
και Solaris φανατικοί, είμαι σίγουρος ότι είναι πανεύκολο να γίνονται
threads όπως:

	"Χέσε μας.. αυτο σαφώς και το μαλακισμένο σας το FreeBSD δεν
	μπορει να το κάνει, αλλά το γαμάουα και σούπερ-wow OpenBSD που
	έχω σπίτι μου μπορεί να το κάνει κι αυτό και να ψήσει και
	γαλλικό καφέ σε καφετιέρα για espresso!"

Παρόλο που φοβάμαι ότι τέτοια φαινόμενα δεν θα αποφευχθούν τελικά,
είμαι πιο πολύ υπέρ μιας λίστας unix-admin-gr, παρά εκατό διαφορετικών
mailing lists, freebsd-admin-gr, linux-admin-gr, και ο θεός ξέρει τι
άλλο...

Όχι ότι έχει σημασία τι πιστεύω, αλλά μια unix-admin-gr μου φαίνεται
πιο 'κομψή' σαν λύση :-)

- giorgos