[Re: new list]

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sat Dec 9 17:14:01 EET 2000

On Fri, Dec 08, 2000 at 03:04:40PM +0200, Kyriakos K.Skafas wrote:

> Θα έλεγα αυτό. (Να καλύπτει και εκείνη την πολυπόθητη FreeBSD λίστα που
> στο παρελθόν συνέχεια υπήρχαν προτάσεις να ανοίξει ;)
> DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
> Νομίζω, ό,τι με την δημιουργία του BSD.gr δεν υπάρχει πια λόγος για δημιουργία
> λίστας σχετικής με οποιοδήποτε από τα BSD's.
> Δεν μπαίνουμε στα χωράφια κάποιου άλλου;
Δεν σε καταλαβαίνω. Είναι κακό να γίνει μια λίστα με πιο γενικό
περιεχόμενο απο Linux και μόνο Linux? Καλό θα ήταν να μπορουσαμε
μαζι με τα παιδιά απο το bsd.gr να κάνουμε μια πιο γενική λίστα
για admin ή/και προγραμματιστές. Τα συστήματα δεν είναι τοσο
διαφορετικά για να γίνουν ξεχωριστά τα  greek-freebsd-admins, greek-openbsd-admins,
greek-linux-admins, greek-solaris-admins. Είναι κάτι που καλό θα ήταν να
ήταν σε μια λίστα - και η linux-greek-users δεν μπορεί να τα καλύψει -
αφου είναι για support σε linux.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr