Ta projects poy filoksenoyme

Panayotis Vryonis vrypan at yassou.net
Tue Nov 14 10:57:01 EET 2000

Πω πώ! Είχα καιρό να διαβάσω την λίστα και έχασα ένα από
τα ενδιαφέροντα flames!

Νομίζω όμως ότι μπλέκουμε τα "free" (as in freedom)
και τα commercial.

Για εμένα το θέμα ΔΕΝ είναι αν κάποιος βγάζει λεφτά
από ένα πρόγραμμα ή όχι (αν δηλ. είναι commercial),
αλλά αν δίνει "ελευθερία", με την έννοια του
free software. Με την δικιά μου λογική λοιπόν,
ένα GPLed project έχει θέση στο HELLUG (μακάρι
μάλιστα οι δημιουργοί του να βγάζουν
δισεκατομμύρια από αυτό!), αλλά ένα "τζάμπα",
"κλειστό" project δεν έχει θέση.

Τα παραπάνω βέβαια δεν έρχονται σε αντίθεση
με το guideline (1) που πρότεινε ο Κώστας (Τσακάλογλου),
ούτε με το (3), αλλά με το (2).

Σίγουρα, υπάρχουν και όλες οι ενδιάμεσες καταστάσεις
(όπως η NPL), όπου πραγματικά χωράει συζήτηση,
αφού εκεί τίθεται θέμα του τί ορίζει κανείς ώς
ελευθερία κ.λ. Αλλά αυτά συζητούνται όταν προκύψουν...

Παναγιώτης.

--
yassou.net: be there before you go!
http://www.yassou.net/